مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز ستاد ارتش برگزار شد

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مراسم تجلیل از آزادگان شاغل ستاد ارتش با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان در مسجد امام خمینی(ره) این ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹ - 18August 2013

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز ستاد ارتش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین روشندل، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا طی سخنانی ضمن تبریک سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی گفت: این روز بزرگ یکی از نشانه های عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران و پیروزی مردم ایران وتحقق وعده های خداوند می باشد که در مقابل تحمل سختی های اندک اجر کبیر می دهد و آزادگان صبور که سالها سختی و رنج های بسیار اسارت را در اردوگاهای دشمن بعثی تحمل نمودند مصداق این وعده الهی بوده و اجر عظیمی داشته  و افتخار ایران و اسلام هستند.

وی در ادامه افزود: آزادگان عزیز ما در شمار رزمندگان دلاوری بودند که در اوج احساس مسئولیت به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند و برای اعتلای اسلام و استقلال میهن اسلامی به جهاد فی سبیل الله پرداختند.
 
در پایان مراسم از آزادگان سرافراز ستاد ارتش با اهداء هدایایی توسط امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی آجا و سایر مسئولین حاضر در مراسم تقدیر به عمل آمد.
نظر شما
پربیننده ها