امام جمعه موقت مهریز:

آمریکا قابل اعتماد نیست

امام جمعه موقت مهریز گفت: آمریکا در تاریخ انقلاب اسلامی بخاطر بدعهدی هایی که در قبال انقلاب اسلامی مرتکب شده اصلا قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۲۱۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ - 09December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام صادق دهقان منگابادی در نمازجمعه این هفته مهریز افزود: دست آمریکا و حامیان جهانی و منطقه ای او بر علیه انقلاب اسلامی در دوران پس از انقلاب اسلامی بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست.
 
وی ادامه داد: از زمانی که انقلاب اسلامی در کشور ما به پیروزی رسیده شاهد انواع دسیسه های کفر جهانی به سرکردگی آمریکا علیه این ملت ، کشور و نظام الهی و انقلابی هستیم .
 
امام جمعه موقت شهرستان مهریز گفت: در برجام شاهد بد عهدی آمریکایی علیه انقلاب اسلامی هستیم که علیرغم تلاش های انجام گرفته آنها فقط به دنبال منافع خود و اسرائیل غاصب هستند.
 
دهقان منگابادی گفت: کشورهای منطقه خلیج فارس و عربستان سعودی نیز همراه با داعش و گروهک های تفکیری به اهداف شوم آمریکا فکر می کنند و هدفشان ضربه زدن به نظام ما است.
 
وی افزود: باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود و لحظه ای دست از دامن ولایت و دین و ارزش ها برنداشت که بدون شک راه عزت و سعادت این ملت و کشور در ولایتمداری است.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
 
منبع:ایرنا
نظر شما
پربیننده ها