سردار شعبانی در یادواره شهدای مخابرات سپاه تهران بزرگ:

دشمن را در مرزهای خودشان زمین‌گیر کرده‌ایم/ برای سلامتی نسل «قاسم سلیمانی‌ها» دعا کنیم

معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه تهدیدات را از مرزهای کشورمان دور کرده‌ایم، گفت:‌ امروز ما دشمن را در مرزهای خودشان زمین‌گیر کرده‌‌ایم.
کد خبر: ۲۱۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ - 09December 2016
دشمن را در مرز خودشان زمین‌گیر کرده‌ایم/ برای سلامتی نسل «قاسم سلیمانی‌ها» دعا کنیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، هشتمین یادواره شهدای مخابرات سپاه تهران بزرگ امشب با حضور سردار «ناصر شعبانی» معاون عملیات قرارگاه ثارالله و سرهنگ «روح‌الله شبستانی» مسئول فاوای سپاه تهران بزرگ و جمعی از خانواده‌های شهدا در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

سرهنگ شبستانی در ابتدای این مراسم اظهار داشت: هشتمین یادواره شهدای مخابرات سپاه تهران بزرگ با همکاری مرکز فاوای سپاه و بسیج برگزار می‌شود و از همه کسانی که برای برگزاری هرچه بهتر آن تلاش کردند، تشکر می‌کنیم.
 
وی افزود:‌ ستاد یادواره در نظر دارد در جهت تکمیل اطلاعات و آثار شهدای مخابرات بانک جامعی را گردآوری کند که از همه خانواده‌ها تقاضای یاری داریم. همچنین این معاونت در نظر دارد وب سایتی به اسم «قاصدان آسمانی» راه اندازی کند.
 
همچنین سردار شعبانی در بخش دیگری از این مراسم با بیان اینکه شهادت یک انتخاب است، اظهار داشت: عالمی فرمود «حضرت جبرئیل اولین مخابراتچی عالم بوده است که از سوی خداوند حامل وحی برای پیامبر اسلام(ص) بوده است.» با وجود این مسئله می‌توان گفت شأن شهدای مخابرات شأن بالایی است.

وی اظهار داشت: شهدا نسبت به اعمال ما در روز قیامت شافی و یا شاکی هستند. ما کوچه و خیابان‌هایمان را با اسم شهدا نامگذاری می‌کنیم تا مسیر زندگی را بیاموزیم. شهدا بهترین‌ها هستند و باید ما نیز برای آن‌ها بهترین‌ها را انجام دهیم.

سردار شعبانی با بیان اینکه برخی از مادران شهدا بعد از26 سال پیکر شهیدانشان را در آغوش می‌گیرند، گفت: امروز جنگ نظامی به پایان رسیده است اما هنوز دفاع باقی است. دشمنان منطقه‌ای این ملت چندی پیش تا 46 کیلومتری خاک کشورمان پیش آمده بودند اما نتوانستند بیش از آن به مرزهای ما نزدیک شوند.
 
وی افزود: امروز همه کشورهای منطقه درگیر ناامنی و ترور هستند اما ما به لطف تدابیر رهبر معظم انقلاب تهدید را از مرزهایمان دور کرده ایم و دشمن را در مرزهای خودشان زمین‌گیر کرده‌ایم؛ ما باید برای سلامتی نسل «قاسم سلیمانی‌ها» دعا کنیم. ما امروز از هر مظلومی دفاع می‌کنیم و به هر ظالمی می‌تازیم. کشور ما به لطف شهدا به بلوغ امنیتی رسیده است و آمریکا و دشمنان اسلام شاهد این پیشرفت هستند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار