برگزاری یادواره 370 شهید فصل پائیز و زمستان شهرستان بروجن

یادواره 370 شهید فصل پائیز و زمستان شهرستان بروجن با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی، مشاور ارشد وزیر دفاع برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ - 10December 2016

به گزارش دفاع پرس از استان چهارمحال و بختیاری، مشاور ارشد وزیر دفاع در یادواره شهدای فصل پاییز و زمستان شهرستان بروجن، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام حسن (علیه السلام ) و تبریک آغاز امامت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از برگزار کنندگان یادواره تشکر کرد.

سردار سرتیپ پاسدار مهدی فرحی، برگزاری یادواره را در واقع حفظ ارزش ها دانست و گفت: همانگونه که امام خمینی (ره) بعد از فتح خرمشهر فرموده بود که فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزش ها بود، برگزاری مراسم های یادواره نیز بزرگداشت کسانی است که همیشه زنده هستند.

سردار فرحی در ادامه با تأکید بر اینکه خانواده معظم شهدا بر گردن همه ما حق دارند، به تشریح خروجی های فرهنگ شهادت طلبی در جامعه پرداخت و وحدت و یکپارچگی را از جمله ثمرات این فرهنگ ارزشمند برشمرد.

مشاور ارشد وزیر دفاع، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جوانانی که زمانی در جبهه می جنگیدند، امروز خودشان و فرزندانشان در دفاع از انقلاب تلاش می کنند.

وی با اشاره به حضور پررنگ نخبگان و نیروهای ارزشی در وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز با لطف خداوند و تلاش نخبه ها، دستاوردهایی بدست آمد که همه به آن اقرار دارند و وابستگی ها به دیگران را کاهش داده است.

سردار فرحی، تأکید کرد: امروز به اعتراف دشمنان بازدارندگی دفاعی که در کشور ایجاد شده یکی از مولفه های اصلی بازدارنده کشور در عرصه های مختلف است.

این مقام مسئول، با بیان این که احترام به خانواده شهدا، حفظ ارزش و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: شهدا ارزش و افتخار ملی هستند که بزرگترین تجارت را با خدا انجام داده اند.

سردار فرحی، صنعت دفاعی را از نقاط قوت عرصه صنعت کشور برشمرد و گفت: در عرصه هوا فضای کشور با ساخت موشک هایی که جزء افتخارات کشور محسوب می شود توسعه خوبی حاصل شده است.

وی با مطرح کردن این سوال که امروز باید چه کنیم، گفت: ان شاءالله بتوانیم فرهنگ شهادت طلبی و زنده نگه داشتن ارزشها و کسانی که عزت آفریدند را توسعه و اشاعه دهیم.

مشاور ارشد وزیر دفاع تاکید کرد: امروز تهاجم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و روانی به صورت منشور چند وجهی متوجه کشور است باید خودمان را نسبت به مسائل روز آگاه و متنبه کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار