تا دقایقی دیگر؛

پیکر مادر شهید شاخص دانشجو در کرمانشاه تشییع می‌شود

پیکر مادر شهیدان «سعید و وحید یداللهی» صبح امروز در شهر کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده می شود.
کد خبر: ۲۱۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ - 10December 2016
تشییع پیکر مادر شهید شاخص سال دانشجو در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حاجیه «خانم آسیه رحیم پور» مادر شهیدان «سعید و وحید یداللهی» روز پنجشنبه 18آذرماه دار فانی را وداع گفت.

بنابراین گزارش، مراسم تشییع پیکر این مادر شهید امروز شنبه 20 آذرماه از ساعتی دیگر در شهر کرمانشاه برگزار می شود.

مراسم ختم مادر شهیدان سعید و وحید یداللهی نیز یکشنبه 21 آذر از ساعت 15 الی 16:30 در حسینیه سالار شهیدان کرمانشاه واقع در چهارراه هلال احمر برگزار خواهد شد.

 
همچنین به مناسبت درگذشت این مادر فداکار، «داوود گودرزی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در پیامی درگذشت مادر شهیدان یداللهی را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت مادر شهیدان سعید و وحید یداللهی مرحومه حاجیه خانم آسیه رحیم پور، موجب تاسف و تاثر فراوان حقیر و همکارانم در مجموعه بسیج دانشجویی گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان این بانوی انقلابی به خانواده داغدار ایشان و دانشجویان بسیجی، برای آن مادر پرهیزگار رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

داود گودرزی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی»

گفتنی است شهید «سعید یداللهی» شهید شاخص دانشجویی در سال 95 سال 1340 در شهر کرمانشاه متولد شد. وی دانشجوی رشته صنایع در آمریکا بود که با آغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به فعالیت های انقلابی در انجمن اسلامی دانشجویان مشغول شد. وی در دوران دفاع مقدس بلافاصله پس از ورود به ایران به صف رزمندگان اسلام در جبهه های غرب ملحق می شود. شهید یداللهی سرانجام در اردیبهشت ماه سال 62 در ارتفاعات بازی دراز به شهادت می رسد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار