سردار اشتری عنوان کرد؛

تمرکز بر موضوعات امنیت اخلاقی و اجتماعی با اتخاذ روش‌های مناسب

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بر موضوعات امنيت اخلاقی – اجتماعی چون برخورد با بدحجابی و... با اتخاذ روش‌های مناسب و رويکردهای نظام‌مند تمرکز داريم.
کد خبر: ۲۱۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ - 10December 2016
تمرکز بر موضوعات امنیت اخلاقی و اجتماعی با اتخاذ روش‌های مناسببه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسين اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در همايش روحانيون سازمان عقيدتی سياسی ناجا با تبريک سالروز به امامت رسيدن حضرت حجت بن الحسن و آغاز امامت و ولايت حضرت ولي عصر(عج) و با تقدير از دست اندرکاران برگزاري اين همايش به ويژه حجت الاسلام والمسلمين بهرامي اظهار کرد: سازمان عقيدتي سياسي ناجا نقش موثري در پيشبرد اهداف و برنامه‌هاي نيروي انتظامي دارد.

وي با بيان اينکه قدردان زحمات روحانيون و کارکنان اين مجموعه هستيم، افزود: ارتباط مستمر و نزديک مسئولان عقيدتي سياسي با کارکنان در جلب اعتماد آنها و حل بسياري از مشکلات کارگشا است.

فرمانده نيروي انتظامي به اقدامات کميسيون صيانت از کارکنان اشاره و بيان کرد: خوشبختانه با اقدامات و بررسي‌هاي صورت گرفته، ميزان جرايم کارکنان کاهش داشته و يکي از مجموعه‌هاي که در کاهش جرايم کارکنان نقش موثري دارد، سازمان عقيدتي سياسي است؛ ترويج و تقويت فضاي ديني، انقلابي و اسلامي در نيروي انتظامي يک ضرورت است چرا که فضاي ديني و انقلابي و تمرکز و تقويت اين مهم منشأ خير و برکات بسياري است.

سردار اشتري ادامه داد: وجود روحانيون عزيز در مراکز انتظامي موجب تزريق روحيه ديني و اسلامي و ارتقاء بار معنوي در اين مراکز مي‌شود.

وي تأکيد کرد: خوشبختانه فضاي ديني و اسلامي در نيروي انتظامي وجود دارد اما بايد با اتخاذ راهکارهاي مناسب به دنبال تقويت اين فضا باشيم.

عالي ترين مقام انتظامي کشور خاطرنشان کرد: اقدامات اثربخش عقيدتي سياسي منتج به ارتقاء ناجا مي‌شود و در اين راستا بنده به کليه معاونت‌ها و پليس‌هاي تخصصي مبني بر همکاري با سازمان عقيدتي و سياسي تأکيد داشته‌ام.

وي اضافه کرد: صرفا با تکيه بر امکانات نمي توان بر محدوديت ها و مشکلات فائق آمد، امروز براي رسيدن به اهداف بايد با برنامه ريزي دقيق و روحيه جهادي اقدام کنيم، فراتر از امکانات و دستورالعمل ها؛ داشتن روحيه جهادي، ابتکار عمل و دلسوزي لازم است.

عالي ترين مقام انتظامي کشور خاطرنشان کرد: بايد گفتمان و عملمان همسو بوده تا اثرگذاري و کارآيي لازم را داشته باشد چرا که تضاد گفتمان و عملمان مي‌تواند آثار سوئي را به جا بگذارد. 

سردار اشتري با تأکيد بر اينکه در هر مسئوليتي بايد منشاء خير و اثرگذاري باشيم، ادامه داد: در سازمان عقيدتي سياسي گام‌هاي مطلوبي برداشته شده و اقدامات مثبتي صورت گرفته و ترويج فرهنگ قرآني يکي از اقدامات مطلوب اين سازمان است.

وي خطاب به جمع حاضر ادامه داد: آشنايي و بصيرت در موضوعات روز يکي از نيازهاي ضرروي است؛ تقويت، بصيرت و بينش سياسي کارکنان در موضوعات مبنايي و مواضع سياسي نظام از الزامات است.

وي با بيان اينکه تابع دستورات و منويات مقام معظم رهبري هستيم، افزود: دفاع و صيانت از اصل نظام و ولايت فقيه را در هر زمان و مکان وظيفه خود مي‌دانيم و گوش به فرمان رهبر حرکت مي‌کنيم.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه با بيان اينکه کاهش آسيب‌هاي اجتماعي از تأکيدات مقام معظم رهبري است، خاطرنشان کرد: يکي از اولويت‌هاي نيروي انتظامي حل و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي است و در اين راستا استفاده از ظرفيت سازمان عقيدتي سياسي نيز کارگشا است.

وي تأکيد کرد: بر موضوعات امنيت اخلاقي – اجتماعي چون برخورد با بدحجابي و... با اتخاذ روش هاي مناسب و رويکردهاي نظام‌مند تمرکز داريم.

عالي ترين مقام انتظامي کشور در ادامه صيانت از کارکنان و بهبود وضعيت معيشتي کارکنان را نيز از برنامه‌هاي اولويت دار برشمرد و گفت: گام‌هاي مثبتي در اين زمينه برداشته شده است.

فرمانده نيروي انتظامي خطاب به روحانيون سازمان عقيدتي سياسي ادامه داد: وجود شما در مجموعه نيروي انتظامي منشأ خير و برکت است و ظرفيتي که در اين سازمان وجود دارد مي‌تواند به تعالي سازمان کمک کند.

وي ادامه داد: بالاترين افتخار ما اين است که در مجموعه‌اي فعاليت مي‌کنيم که مقام معظم رهبري فرمانده کل قوا است و براي نظم و امنيت کشور تلاش مي‌کنيم و چه افتخاري بالاتر از اين است.

سردار اشتري تأکيد کرد: سبزپوشان ناجا نيروهاي انقلابي هستند که دل در گرو امام و رهبري دارند و پاسدار حقيقي ارزش‌هاي نظام و انقلاب مي‌باشند.

وي گفت: نيروي انتظامي در راستاي منويات و تدابير مقام معظم رهبري حرکت مي‌کند و در اين مسير هر روز ثابت قدم‌تر از گذشته است و ان شاء الله بتوانيم سرباز خوبي براي مقام معظم رهبري و خدمتگزاري شايسته براي مردم باشيم.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار