مجید مجیدی بنیاد رسول اکرم (ص) را راه اندازی می‌کند

مجید مجیدی در حاشیه نشست دومین جشنواره ملی پیامبر اکرم (ص) با عنوان «مشق صلوات» به اکران فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» خارج از ایران و تاسیس بنیاد رسول اکرم (ص) اشاره کرد.
کد خبر: ۲۱۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ - 10December 2016
مجید مجیدی بنیاد رسول اکرم (ص) را راه اندازی می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مجید مجیدی رئیس دومین جشنواره پیامبر اکرم (ص) با عنوان «مشق صلوات» صبح امروز ۲۰ آذرماه در حاشیه نشست، درباره اکران فیلم «محمد (ص)» در خارج از ایران گفت: علی رغم اینکه کارشکنی ها درباره اکران این فیلم در خارج از کشور توسط نیروهای تندرو و سلفی ها ادامه دارد و عملا امکان نمایش فیلم را در برخی مواقع کور می کنند اما شاهد هستیم فیلم در برخی کشورها در سطح وسیعی به نمایش درآمد.

وی ادامه داد: فیلم «محمد رسول الله (ص)» در ترکیه در سطح وسیعی به نمایش درآمد اما در عین حال در همان زمان نیروهایی در ترکیه علیه فیلم فتواهایی صادر کردند. در داغستان که بزرگترین مرکز ورود اسلام به کل سوریه است و منطقه مهمی به شمار می‌رود این فیلم به نمایش درآمده و با استقبال مواجه شده است و از آنجا به آذربایجان شوروی، چچن و... می رود. ان‌شاءالله در هفته های آینده در این کشورها این فیلم به نمایش عمومی دربیاید.

مجیدی اظهار کرد: در حال حاضر در حال دوبله این فیلم به زبان این کشورها هستیم.

کارگردان فیلم «محمد رسول الله (ص)» همچنین از شروع اکران این فیلم در عراق اشاره کرد و گفت: اکران فیلم در کشور عراق دو سه هفته ای است که آغاز شده است البته این اکران از بغداد آغاز شده است. در کشور عراق در ارتباط با سالن های سینما مشکلاتی داشتیم که در حال حاضر سینماهای پرتابل برای این منظور تاسیس شده است.

وی در ادامه بیان کرد: با برخی دیگر از کشورهای عربی و برخی کشورهای آسیایی برای اکران فیلم مذاکره شده است تا فیلم روی پرده دیده شود اما ظرف چند ماه آینده امکان اکران تلویزیونی این فیلم را در دیگر کشورها فراهم می کنیم.

مجیدی بیان کرد: فیلم «محمد رسول الله (ص)» تا یکسال دیگر به شبکه نمایش خانگی راه پیدا می کند.

در بخش دیگری از این نشست، مجیدی با اشاره به تاسیس بنیادی به نام رسول اکرم (ص) توسط وی، گفت: ما دنبال این هستیم بنیادی به نام رسول اکرم (ص) راه اندازی کنیم که در حال حاضر مذاکرات آن را آغاز کرده ایم. به دنبال این هستیم در این بنیاد مولد و تولیدکننده آثاری در خصوص سیره رسول اکرم (ص) در همه شاخه های هنری و ادبی باشیم و این جشنواره نیز نخستین فعالیت این بنیاد به شمار می رود.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار