مسئول بسیج سازندگی سپاه بوشهر؛

۴۰ گروه جهادی در بوشهر فعال هستند

مسئول بسیج سازندگی سپاه مالک اشترشهرستان بوشهر گفت: در حال حاضر 40 گروه جهادی در سطح شهرستان بوشهر فعال هستند.
کد خبر: ۲۱۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ - 10December 2016
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، مسئول بسیج سازندگی سپاه مالک اشترشهرستان بوشهربا اشاره به فعالیت‌های گسترده بسیج در زمینه محرومیت‌ زدایی  وخدمات رسانی در بوشهر اظهار داشت: در سال جاری بیش از 700 نفر در قالب گروه‌های متنوع جهادی به مناطق مختلف استان بوشهر وخوزستان اعزام شده اند.
 
علیرضا فلاحی اجراي صنايع محصولات كشاورزي، پرورش زنبور عسل، طرح‌هاي آبزي‌پروري، توليد قارچ خوراكي را از طرح‌هاي اجرا شده دانست و گفت: علاوه بر اين طرح‌هاي محروميت‌زدايي در راستاي تأمين مسكن محرومان در دستور كار بسیج سازندگی  قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه شرکت در اردوهای جهادی سبب درک زندگی سخت در مناطق محروم می‌شود افزود: جوانانی که امروز در این اردوها شرکت می‌کنند، در آینده که دارای مسئولیت شدند، بهتر دغدغه‌های مردم محروم را درک و به آن ها رسیدگی می‌کنند.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر افزود: پروژه هایی که توسط گروه های جهادی دنبال می شوند از لحاظ اجرایی در مدت زمان کوتاه و با هزینه بسیار کم و کیفیت بسیار مناسب ودر راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.
 
فلاحی  ادامه داد: اردوهاي جهادي حركت اجتماعي است كه باارزش‌ها، هنجارها و باورهاي اعتقادي برگرفته‌ شده از تعاليم ديني عجين شده و به جرياني ميداني و اثرگذار در جامعه تبديل‌ شده است.
 
وی  اظهار داشت : در حال حاضر 40 گروه جهادی در سطح شهرستان بوشهر وجود دارد که با توجه به ضرورت کار ساماندهی و فعالیت می کنند.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه مالک اشتر از گروه جهادی شهید برونسی شهرستان بوشهر پایگاه بسیج تاسوعا به عنوان برترین گروه جهادی در سطح استان می باشد نام برد و تصریح کرد: امسال از گروه جهادی شهید برونسی در جشنواره مالک اشتراستان بوشهر به عنوان برترین گروه جهادی استان تجلیل وتقدیر به عمل آمد و در هفته بسیج به دیدار مقام معظم رهبری رفته اند و درپایان سال جاری به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
 
فلاحی با اشاره به فعالیت های این گروه جهادی ادامه داد: از مهمترین فعالیت های این گروه جهادی می توان به برگزاری اردوهای جهادی مختلف در سطح استان بوشهر و حضور بیش از 20 شبانه روز در مناطق مرزی خوزستان جهت خدمات رسانی زائرین اربعین حسینی نام برد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار