در دانشگاه صنعتی شاهرود؛

نمایشگاه دستاوردهای تخصصی صنعت هسته‌ای افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای تخصصی صنعت هسته‌ای با حضور زارعان دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی، جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس و... در دانشگاه صنعتی شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۲۱۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ - 10December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این آیین، دستاوردهای هسته‌ای و بومی‌سازی آن را از افتخارات ملی ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: فناوری هسته‌ای نشان‌دهنده توان بالای جوانان ایرانی است.
 
وی بومی‌سازی این علم را کاری بزرگ ارزیابی کرد و گفت: دشمنان ایران برای از بین بردن برنامه هسته‌ای ما همه تلاش خود را کردند اما آن‌ها به درستی فهمیدند که اگر صدها نفر را هم ترور کنند از آن‌جا که این علم به دست جوانان ایرانی بومی شده، در مقابل نظام مقدس اسلامی کاری از پیش نمی‌برند.
 
وی با اذعان به این‌که «ایران هیچگاه به‌دنبال سلاح هسته‌ای نبوده است» افزود: ایران به دنبال استفاده صلح آمیز از دستاوردهای علمی خود در این بخش است.
 
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود دانش هسته‌ای را برای ایران اسلامی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود، گفت: سی و ششمین نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور که از امروز در شاهرود آغاز بکار کرده و فرصتی برای معرفی کاربردهای صلح آمیز انرژی هسته‌ای است.
 
 
منبع:ایسنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار