استاد حوزه و دانشگاه:

شهدا از عناصر قدرت کشور محسوب می‌شوند

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: هشت سال دفاع مقدس جنگ اعتقادات بود نه جنگ آب و خاک.
کد خبر: ۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹ - 29May 2013

شهدا از عناصر قدرت کشور محسوب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام و المسلمین سیدحسین آقامیری که در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سخن میگفت، اظهار کرد: یکی از عناصر قدرت کشورمان در جهان وجود شهدا به ویژه شهدای گمنام است.
 
وی با بیان اینکه به تعبیر قرآن کریم مردم به دو جبهه حق و باطل تقسیمبندی میشوند، خاطرنشان کرد: در جبهه حق انسانهایی قرار میگیرند که در مسیر خداوند حرکت میکنند، خداوند متعال جبهه حق را حزبالله و جبهه باطل را حزب شیطان لقب داده است. کسی که خود را نه در جبهه حق و نه در جبهه باطل میبیند، به تعبیر کلام الله مجید در جبهه باطل است.
 
وی دغدغه حزب شیطان را نابودی حزب خدا دانست و گفت: حزب شیطان درصدد است از نیروهای حزب خدا بکاهد که به یاری خداوند جبهه حق در برابر آن ایستادگی کرده است.
 
آقامیری با اشاره به آیه "یجاهدون فی سبیلالله" خاطرنشان کرد: ترازوی شناخت مرد از نامرد و پایبندی به اعتقادات هر شخص را در میدان جهاد باید دید.
 
وی خاکریزهای جهاد نسل امروز را جامعه و دانشگاه دانست و گفت: تصور جوانان از جهاد نباید فقط نبرد در جنگ نظامی باشد چون همه ما در تمام طول عمر و تا ظهور امام زمان(عج) در حال جهاد هستیم.
 
آقامیری یادآور شد: هرگاه احساس کردیم دشمن مدارا و سازش نشان میدهد آگاه باشیم که فتنهای در کار است.
در پایان این مراسم دانشجویان بر سر مزار شهیدان با آنها تجدیدمیثاق کردند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار