معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه امام صادق(ع) عنوان کرد؛

نفوذ فرهنگی مهمترین خطر برای نظام

معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه امام صادق(ع) با اشاره به بکارگیری واژه نفوذ در سخنرانی‌های سال گذشته و امسال مقام معظم رهبری، گفت: مهمترین خطر و نفوذی که می‌تواند نظام را تحت‌الشعاع قرار دهد، نفوذ فرهنگی است.
کد خبر: ۲۱۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ - 11December 2016

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سهراب انبارکی در همایش فرهنگی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر که با موضوع نفوذ برگزار شد با تاکید بر اینکه منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری را باید در همه عرصه‌های زندگی‌مان بکار ببندیم، اظهار داشت: ما باید در همه عرصه‌های اجتماعی با مقام معظم رهبری قدم به قدم پیش برویم.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه امام صادق(ع) با اشاره به بکارگیری واژه نفوذ در سخنرانی‌های سال گذشته و امسال مقام معظم رهبری، ادامه داد: مهمترین خطر و نفوذی که نظام می‌تواند تحت‌الشعاع قرار دهد نفوذ فرهنگی است.

وی به مقایسه جنگ امروز و دیروز ما در مقابل دشمنان پرداخت و گفت: مظلومیت نظام مقدس اسلامی ایران در جهاد کبیر تا جنگ در مقابل رژیم صدام خیلی بیشتر و سخت‌تر است به همین دلیل باید به آن توجه بیشتری شود.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه امروز با دست‌هایی  در بیرون از مرزها و در داخل در کارزاریم که از جنگ در مقابل رژیم صدام سخت‌تر است، افزود: برخی در داخل به جهاد کبیر امام خامنه‌ای اعتقادی ندارند.

انبارکی با تاکید بر اینکه امروز در جهاد کبیر ما نه تنها در حوزه خارجی دست و پنجه نرم می‌کنیم در کشور هم مشکلاتی داریم، تصریح کرد: امروز در کشور نیروهای انقلابی متهم به تندرویی و جنگ‌طلبی هستند.

وی با بیان اینکه وضعیت فرهنگی جامعه ما در مخاطره است، خاطرنشان کرد: در جنگ سخت دیروز و حتی امروز در سوریه و یمن ما پیروز میدان هستیم اما در نبرد حوزه فرهنگی وضعیت امیدوارکننده نیست.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در شرایط فرهنگی کنونی کشور نیاز به جهاد کبیر دارد، بیان داشت: در جهاد کبیر مهمترین مولفه آن ارتباط با خدا و خداباوری است.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز خیلی از شهدای ایران را نشناخته‌ایم، اظهار داشت: شهید احمدی جوان مزد بصیرتش را گرفت.

انبارکی با بیان اینکه برخی منافق با پوشیدن لباس روحانیت می‌خواهند آبروی روحانیت را خدشه‌دار کنند، گفت: استکبار بدنبال فاصله دادن مردم و روحانیت است.

وی با تاکید بر اینکه استکبار سعی دارد اسلام‌گریزی را در بین جوانان ما رواج دهد، افزود: برخی در کشور می‌خواهند فرهنگ جهاد و شهادت در کشور حذف شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار