آمریکا بار دیگر حمایت‌های خود از تروریسم در سوریه را اثبات کرد

یک منبع آگاه در وزارت خارجه سوریه در واکنش به تصمیم واشنگتن برای رفع محدودیت تسلیح گروه های مسلح به اصطلاح «معتدل» سوری، گفت: آمریکا بار دیگر حمایتهای خود از تروریسم در سوریه را اثبات کرد.
کد خبر: ۲۱۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ - 11December 2016
آمریکا بار دیگر حمایت‌های خود از تروریسم در سوریه را اثبات کردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، یک منبع آگاه در سوریه به تصمیم ایالات متحده آمریکا برای رفع محدودیت تسلیح گروه های مسلح به اصطلاح معتدل سوری واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، این منبع در سخنانی اعلام کرد: آمریکایی ها بار دیگر حمایت های خود از تروریسم در سوریه را به اثبات رساندند.

به گفته این منبع، تصمیم ایالات متحده آمریکا برای رفع محدودیت واگذاری تسلیحات به گروه های تروریستی در سوریه با هدف طولانی تر کردن بحران کشور و کشته شدن بیشتر مردم بی گناه صورت می گیرد.

این منبع همچنین اظهار داشت: تجربه ثابت کرده است که تسلیحات ارسالی از سوی آمریکا به سوریه اغلب به دستان تروریست های تکفیری داعش و جبهه النصره می افتند. همچنین این واقعیت نیز اثبات شده است که داعش و جبهه النصره از هم پیمانان آمریکا هستند.

گفتنی است، پیشتر نیز روسیه نسبت به عملیاتی شدن تصمیم آمریکا مبنی بر رفع محدودیت واگذاری تسلیحات به معارضان سوری هشدار داده بود.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار