جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

افزایش اعزام به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در سال 95

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از افزایش اعزام به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور در سال ۹۵ خبر داد و گفت: اسفندماه و ایام نوروز بیشترین اعزام خانوادگی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۱۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ - 11December 2016

 به گزارش دفاع پرس از رشت، سردار مهدی کاظمی‌پور در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به تمام مردم است، اظهار داشت: عظمت انقلاب اسلامی باید با برگزاری با شکوه مراسم به نسل سوم و چهارم منتقل شود.

وی به طمع استکبار جهانی به ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن در عرصه‌های مختلف به‌ویژه حوزه سایبری تلاش می‌کند در جوانان تأثیرگذاری داشته باشد و این امر از راهبردهای مهم استکبار جهانی است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تعداد 2000 پایگاه مقاومت روستایی در نقاط مختلف استان فعال، تصریح کرد: فعالیت پایگاه‌های مذکور در راستای ایجاد امید در جوانان است .

کاظمی‌پور در ادامه به اعزام کاروان راهیان نور از گیلان اشاره کرد و گفت: سال گذشته تعداد ۳۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور اعزام شدند .

وی با اشاره به اعزام ۱۶ هزار نفر دانش‌آموز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از گیلان در سال ۹۴، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۴ هزار نفر از خانواده‌ها در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند .

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از افزایش اعزام به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور در سال ۹۵ خبر داد و یادآور شد: اسفندماه و ایام نوروز بیشترین اعزام خانواده‌ها به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام می‌شود.

کاظمی‌پور با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از ابتدای مهرماه جاری از گیلان، خاطرنشان کرد: شش هزار نفر سهمیه ما برای اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور است و تاکنون پنج هزار نفر به این مناطق اعزام شدند .

وی به اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور از تمام شهرستان‌های گیلان اشاره کرد و افزود: اعزام ۹ هزار نفر از دانش‌آموزان به کاروان راهیان نور سهمیه شهرستان رشت است و این امر نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف دارد .

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در سال‌های گذشته رایگان بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ درصد از هزینه‌های اعزام کاروان راهیان نور توسط آموزش و پرورش پرداخت می‌شود و به ازای هر نفر ۵۰ هزار تومان از دانش‌آموزان دریافت می‌کند ضمن اینکه ۵۰ درصد از هزینه‌ها توسط سپاه پرداخت می‌شود.

کاظمی‌پور در پایان از آماده‌سازی پایگاه شهید حبیب‌الهی سپاه قدس گیلان در استان خوزستان خبر داد و گفت: پایگاه مذکور تا سقف ساختمان آماده شده و با اتمام آن امکان اسکان زائران را به طور کامل داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار