سردار ساجدی نیا عنوان کرد؛

ارتقاء رضايت‌مندی شهروندان، اولويت اصلی پليس پايتخت/ افزايش 7 درصدی تماس‌های مردمی با تلفن 197

فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: ارتقاء رضايت‌مندي شهروندان از عملكرد پليس، اولويت اصلي پليس تهران بزرگ در انجام ماموريت‌های محوله است.
کد خبر: ۲۱۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ - 11December 2016
ارتقاء رضايت‌مندی شهروندان، اولويت اصلی پليس پايتخت/ افزايش 7 درصدی تماس‌های مردمی با تلفن 197به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین ساجدي نيا» فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: تلاش در جهت رفع معايب و نتيجه‌گيري از اقدامات و ماموريت‌ها در مجموعه پليس پايتخت بسيار حائز اهميت است، بدين ترتيب، تمامي ارزيابي‌ها بايستي با محور بهره‌دهي خدمات پليس به شهروندان و رضايتمندي آنان از عملكرد پليس، برنامه‌ريزي شود.

وي هدف نهايي از ايجاد سامانه مرکز فوريت‌هاي پليسي 197 فاتب را ارتقاء سازماني براي برداشتن گام‌هاي مثبت به جلو دانست و خاطرنشان كرد: تلاش پليس بر اين است كه تمامي خدمات با بازدهي مطلوب در راستاي خدمت‌رساني شايسته براي رسيدن به نظم و امنيت بهتر صورت گيرد.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اينکه سامانه 197 پل ارتباطي محکم مردم با پليس است و اطلاع رساني‌هاي عمومي از شرح وظايف و عملکرد يگان هاي پليس پايتخت باعث افزايش ضريب امنيت در جامعه مي‌شود، تصريح کرد: همچنين اين سامانه نقش مهمي در برآورد عملکرد کارکنان دارد و تقويت آن موجب ارتقاء بيشتر تعامل پليس با جامعه و رضايتمندي شهروندان خواهد شد.

سردار ساجدي نيا افزود: با بهره برداري بهينه و موثر از تماس‌هاي مردمي با 197 مي‌توان در جهت پيشبرد اهداف سازماني كه همان ايجاد نظم و امنيت در جامعه است گام مهم و موثري برداشت.

ساجدي نيا از افزايش ارتباط چهره به چهره مردم با پليس در هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: تماس‌هاي مردمي با تلفن 197 در مقايسه با مدت مشابه سال قبل نيز قريب به هفت درصد افزايش داشته است.

وي گفت: دفتر نظارت همگاني 197 در واقع محلي جهت انتقاد، پيشنهاد، شكايت و تقدير مردم از عملكرد پليس بوده و زمينه حضور مردم در مأموريت هاي نيروي انتظامي را فراهم كرده است.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ افزود: همکاران ما در اين سامانه، حداکثر توان خود را در جهت جلب اعتماد عمومي بکار گرفته و به محض تماس مردم با تلفن 197 در کمترين زمان ممکن مطالبه آنان را مورد بررسي قرار مي‌دهند.

سردار ساجدي نيا اظهار داشت: در هشت ماهه اول 95، 88 هزار فقره تماس از سوي شهروندان تهراني با دفتر نظارت همگاني فاتب برقرار شده است كه 19 درصد از آن به مشاوره و راهنمايي شهروندان اختصاص داشته و قريب به 80 درصد آن نيز به صورت پيام شهروندان در قالب انتقاد، شكايت، پيشنهاد و درخواست و تقدير قابل بهره برداري و مورد بررسي و اقدام قرارگرفته است.

وی با اشاره به اينکه تماس هاي قابل رسيدگي در سال 95 نسبت به مدت مشابه سال هشت درصد افزايش داشته است، بيان داشت: مهمترين موضوعاتي كه شهروندان پيرامون آن درخواست مشاوره و راهنمايي از پليس داشتند به نحوه رسيدگي به شكايات و اجراي احكام در كلانتري ها، موضوعات راهنمايي و رانندگي، امنيت اخلاقي و نظارت بر اماكن عمومي است.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اينکه يگان‌هايي همچون پليس پيشگيري، پليس راهور، پليس امينت عمومي و آگاهي تهران بزرگ به ترتيب، بيشترين سهم تقدير و تشکر مردمي را به خود اختصاص داده اند، افزود: ارتقاء تعاملات در راستاي معرفي 197 و نيل به رضايتمندي بيشتر مردم در ارائه خدمات از اهداف مهم اين مجموعه است که در اين خصوص برنامه ريزي‌هاي لازم صورت گرفته است.

رئيس پليس پايتخت در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان عزيز مي‌توانند هرگونه گزارش، انتقاد و پيشنهادي که در موضوعات پليسي دارند از طريق اين سامانه با ما در ميان بگذارند تا مورد بررسي و پيگيري قرار گيرد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار