دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در گفتگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

آخرین جزئیات دستگیری عوامل ترور قاضی شهید «ابراهیم کریمی»

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دستگیری سه تن از اعضای گروهک جندالشیطان که در ترور قاضی شهید ابراهیم کریمی دست داشتند خبر داد و گفت: این عناصر با تلاش سربازان گمنام امام زمان شناسایی شده و در سراوان دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۱۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹ - 12December 2016

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سیستان و بلوچستان در حالی که کمتر از یک سال از برگزار یادواره شهید کریمی در استان سیستان و بلوچستان می گذرد و تنها خواسته همسر این شهید بزرگوار دستگیری عوامل ترور بود دستگاه های امنیتی کشور موفق به دستگیری عناصر دخیل در این جنایت شدند.

در همین رابطه حجت الاسلام والمسلمین علی موحودی راد در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در زاهدان اظهار داشت: در تاریخ 27 خرداد سال 1387 قاضی ابراهیم کریمی از قضات کیفری شهرستان سراوان توسط دو نفر موتور سوار با استفاده از سلاح کلاشینکف مورد حمله قرار می گیرد و با تیراندازی صورت گرفته به درجه رفیع شهادت نایل می آید.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با بیان اینکه تلاش دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در منطقه مثمر ثمر واقع شد و تعدادی از عناصر دخیل در این ترور شناسایی شدند، گفت: بر اساس اطلاعات واصله از شهر سراوان 3 نفر از اعضای این گروه که عضو گروهک جند الشیطان نیز هستند شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تئوریسین این ترور عضو گروهک جند شیطان بوده است، بیان داشت: در اجرای قانون با این افراد هیچ گونه مماشاتی صورت نمی گیرد و با سرعت پرونده اینها مورد بررسی قرار خواهد گرفت چرا که در تحقیقات صورت گرفته از این افراد مشخص شد که آنها در ترور یکی از علمای اهل سنت نیز نقش داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان تاکید کرد: هدف اصلی ترورهای صورت گرفته توسط این افراد ایجاد نا امنی و ایجاد اختلاف و رخنه بین شیعه و سنی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار