برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر شهدای ترور در تایباد

نمایشگاه عکس و پوستر شهدای ترور، تروریسم دولتی آمریکا و گروهک‌های تروریستی با عنوان «بصیرت» در تایباد افتتاح شد.
کد خبر: ۲۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳ - 16June 2014

برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر شهدای ترور در تایباد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، نمایشگاه بصیرت به همت بنیاد هابیلیان (خانواده ۱۷۰۰۰شهید ترور کشور) با موضوعات و محورهای معرفی شهدای مظلوم ترور، تروریسم دولتی آمریکا، ترفندهای تبلیغاتی منافقین، نقش منافقین در ترور دانشمندان هستهای و گروهک تروریستی مالک ریگی در قالب 110 تابلو در سالن تختی تایباد افتتاح شد.

«حسن سجادی» مسئول نمایشگاه بصیرت بنیاد هابیلیان در آیین افتتاح این نمایشگاه عنوان کرد: بنیاد هابیلیان یک نهاد مردمی است که از سال ۱۳۸۴فعالیت خود را در زمینههای پیگیری و بازشناسی اقدامات تروریستی و حمایت از حقوق خانواده شهدای ترور شروع نمود.

وی اظهارداشت: از ۱۷۰۰۰ شهید ترور ۱۲۰۰۰ نفر توسط گروهک منافقین به شهادت رسیدند که سه نفر از این شهدای بزرگوار از شهرستان تایباد و به نامهای غلامعباس ملکی، شیرعلی ابوبکری و محمدعلی رجایی هستند.

سجادی افزود: شرایط جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب به گونهای بود که با دو دسته نفاق روبرو بودیم. دسته اول که نفاق پررنگ تری داشتند و نفاقشان توام با التقاط و غرب زدگی بود دست به اسلحه برده و در نهایت در حکم محارب قرار میگرفتند مانند گروهک منافقین.

سجادی ادامه داد: دسته دوم که نفاق کم رنگ تری داشتند و بیشتر درصدد ترور فکری جامعه بوده و افراط گرایی و تحجر سرلوحه کار آنها بود.

خاطرنشان میسازد این نمایشگاه تا تاریخ 28 خرداد  دایر است و علاقه­مندان میتوانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.

نظر شما
پربیننده ها