مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

دفاع مقدس تجلی وحدت بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: دفاع مقدس تجلی وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه بود و اگر آن وحدت بین اقشار مختلف جامعه نبود این پیروزی حاصل نمی شد.
کد خبر: ۲۱۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ - 12December 2016
به گزارش دفاع پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی صبح امروز در جلسه هم اندیشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین با تبریک هفته وحدت در سخنانی اظهار داشت: دفاع مقدس تجلی وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه بود و اگر آن وحدت بین اقشار مختلف جامعه نبود این پیروزی حاصل نمی شد.

وی تصریح کرد: مسئله وحدت یکی از پایه‌های اصلی امنیت است؛ در کشوری که بهترین تجهیزات نظامی وپیچیده‌ترین سلاح‌ها و را داشته باشد ولی قلب‌ها با یکدیگر متحد و منسجم نباشند، شکست خواهد خورد.

طاهرخانی بیان کرد: در دفاع مقدس شیعه و سنی و کرد، آذری، لر،بلوچ، فارس و سایر طوایف کشور زیر پرچم لااله الا الله به فرمان حضرت امام با دشمن بعثی که مورد حمایت تمام ابرقدرت های جهان بود مبارزه می کردند و نتیجه آن وحدت پیروزی در جنگ هشت ساله بود.

وی با تشریح برادری و اتحاد در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و زحمات بسیاری که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به خاطر این بود که قلب‌ها با هم بود طوری که اگر رزمنده‌ها چند ساعت همدیگر را نمی‌دیدند، دیده‌بوسی می‌کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین خاطر نشان کرد: آموزه های قرآنی میگوید نباید گذاشت رشته وحدت در میان مسلمین باز شود که نتیجه اش شکست است.

طاهرخانی افزود: امنیت یک جامعه همواره در گروه وحدت آن جامعه است و اگر وحدت جامعه به خطر بیوفتد امنتیت آن نیز دچار تزلزل خواهد شد.

وی در پایان بر ضرورت وحدت میان نیروهای مؤمن و انقلابی تأکید کرد و گفت: هرکس دست خود را از این ریسمان جدا کند، غرق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار