سردار رحیمی خبر داد؛

انهدام 3 باند مواد مخدر و کشف بيش از 3.5 تُن مواد افيونی در جنوب‌شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام 3 باند مواد مخدر و کشف بیش از 3.5 تُن مواد افیونی در جنوب‌شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ - 12December 2016

انهدام 3 باند مواد مخدر و کشف بيش از 3.5 تُن مواد افيونی در جنوب‌شرق کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسين رحيمي» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان ايرانشهر، از طريق منابع اطلاعاتي از فعاليت گسترده افرادي که با استفاده از خودروهاي وانت اقدام به جابهجايي مواد مخدر از نقاط مرزي به ارتفاعات اين شهرستان مي‌کردند، مطلع شدند.

وی با اشاره به شناسايي اعضاي اين باند بزرگ توسط پليس و رصد مداوم تحرکات اين قاچاقچيان مسلح، گفت: پس از هفته‌ها اقدامات گسترده تخصصي، مأموران، سوداگران مرگ را در حالي که با استفاده از دو دستگاه وانت در حال جابه‌جايي مواد مخدر بودند شناسايي و در مسير تردد آنها کمين کردند.

رحيمي با بيان اينکه قاچاقچيان مسلح به محض ورود به کمين مأموران، با آنها به صورت مسلحانه درگير شدند، افزود: در اين عمليات، سوداگران مرگ که توان مقابله با آتش پرحجم مأموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودروهاي خود و استفاده از ارتفاعات منطقه، متواري شدند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان تصريح کرد: ماموران در اين عمليات، دو تن و 334 کيلو ترياک، 19 کيلو هروئين و دو قبضه سلاح کلاش، سه تيغه خشاب و مقاديري مهمات کشف کردند.

سردار رحيمي در ادامه از اجراي يک عمليات موفق پليسي ديگر خبر داد و گفت: در اين عمليات، مأموران انتظامي شهرستان ايرانشهر طي عملياتي دو قاچاقچي حرفه‌اي و سابقه‌دار را در حالي که با استفاده از يک دستگاه کاميون کشنده در حال جا به جايي مواد مخدر بودند، در ايستگاه بازرسي مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آنان را دستگير و در بازرسي از اين کاميون، 832 کيلو هروئين کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان، مأموران انتظامي شهرستان مهرستان در بازرسي از يک دستگاه خودرو تويوتا که در منطقه «سربند» بلاصاحب رها شده بود، 450 کيلو ترياک کشف کردند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها