چهارمین رزمایش محمدرسول الله(ص)-31/ امیر حیدری:

دستیابی به رکوردهای جدید در رزمایش نزاجا/ نهادینه‌سازی تکنیک‌ها و تاکتیک‌های بومی در یگان‌ها

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در این رزمایش تلاش کردیم که تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بومی را در سطح یگان‌ها نهادینه کنیم.
کد خبر: ۲۱۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ - 13December 2016
دستیابی به رکوردهای جدید در رزمایش نزاجا/ نهادینه‌سازی تکنیک‌ها و تاکتیک‌های بومی در یگان‌هابه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی رزمایش «محمد رسول الله(ص)-4»، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان رزمایش گفت: در این رزمایش تاکتیک‌های جدید و خلاقانه‌ای را در سطح یگان‌های عمل‌کننده مختلف، توانستیم به منصه ظهور برسانیم. در اجرای تاکتیک‌ها بخش اندکی از مواردی که در آنها نقاط ضعفی دیده شده بود را پیدا کردیم و در همان موارد آن نقاط را در همین رزمایش برطرف کردیم.

وی افزود: یکی از موارد مهم و کلیدی که فرماندهی کل قوا مکرراً بر آن تأکید داشتند استفاده از تاکتیک‌های بومی و تکنیک‌هایی است که خودمان آنها را طراحی کرده‌ایم که در این رزمایش تلاش کردیم که این تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها را در سطح یگان‌ها نهادینه کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: این رزمایش یک هدف ویژه داشت و آن این بود که در آن اوامر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تلاش شایسته برای ارتقای تحرک و کارآمدی بنا بر نیازهای عملیاتی را در صحنه عمل به اجرا بگذاریم که موفق شدیم در این رزمایش در این زمینه‌ها به شاخص‌های خوبی دست پیدا کنیم.

امیر حیدری گفت: در بعد کارآمدی یگان‌ها، شاخص‌هایی را بدست آوردیم. رزمایش نیروی زمینی ارتش توسط رده‌های مختلفی از جمله قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، ستاد ارتش، ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین هیئت‌هایی از نیروی زمینی ارتش مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت و این هیئت‌ها ظریف‌ترین موارد را هم مورد توجه قرار دادند و بنده در جمع بندی که از این هیئت‌ها گرفتم همگی نظرشان این بود که نیروی زمینی به رکوردهای خوبی دست یافته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این رزمایش دو پیام را به جهان مخابره کرد، گفت: پیام اول این رزمایش به دوستان انقلاب اسلامی و ملت‌های مسلمان در سراسر جهان بود و ما به آنها اعلام کردیم که آنچه که در رزمایش نزاجا دیدند بخشی از اقتدار اسلام است و این اقتدار می‌تواند به یاوه گویی‌های تمام دشمنان پاسخ قاطع بدهد. اما پیام دوم مربوط به کسانی بود که سر دشمنی با ملت ایران دارند و باید ببینند که فرزندان انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح ایران آمده هستند تا طومار زندگی کثیف آنها را در هم بکوبند.

انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار