مسئول ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان خبر داد؛

معرفی «حجت الاسلام خاتمی» به عنوان امام جمعه موفق کشور

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان گفت: حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در میان تمام نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه موفق انتخاب و معرفی شد.
کد خبر: ۲۱۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ - 13December 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، مسئول ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان گفت: حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در میان تمام نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه موفق انتخاب و معرفی شد.

حکم علی اسماعیلی افزود: شاخص های انتخاب ائمه جمعه موفق در این اجلاس حضور مستمر در نمازهای جماعت مدارس، دستگاه های مختلف دولتی و غیر دولتی، دانشگاه ها و اقامه مداوم خطبه های نماز جمعه مطرح بود که حجت الاسلام خاتمی در این زمینه انتخاب شد.

وی یادآورشد: از دیگر شاخص های انتخاب امام جمعه موفق تجلیل از رابطان و فعالان نماز و فعال نگاه داشتن ستاد اقامه نماز می توان اشاره کرد.

بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز صبح پنج‌شنبه 18 آذر با حضور سید امیر صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ائمه جمعه استان‌ها، خانواده شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی با شعار «نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی» در موسسه آموزش عالی امام خمینی(ره) واقع در مشکین‌دشت شهرستان فردیس برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار