«سردار سلامی» از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیاء بازدید کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران همزمان با سفر به استان مرکزی از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیاء در اراک بازدید کرد.
کد خبر: ۲۱۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ - 13December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سردار حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران که امروز به منظور سخنرانی و شرکت در نخستین کنگره بزرگ کارگری استان مرکزی به این استان و شهر اراک سفر کرده بود، با حضور در مجتمع حوزوی خاتم الانبیا(ص) از بخش‌های مختلف این پروژه بزرگ و عظیم حوزوی بازدید کرد.

در این بازدید، "آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی" نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، "سردارمحسن کریمی" فرمانده سپاه روح الله استان، "سردارکیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان و "محمود زمانی قمی" استاندار مرکزی از جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران استقبال کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این بازدید با تشریح روند ساخت این مجتمع عظیم حوزوی موارد و امور مربوط به توسعه و احداث این مجتمع را تشریح و برضرورت مساعدت‌ها برای تکمیل پروژه تاکید کرد.

عملیات ساخت این مجتمع حوزوی در زمینی به مساحت 15 هکتار از سال 1391 آغاز شده است که فاز نخست این مجتمع در فضایی به مساحت 24 هزار متر مربع زیربنا و همچنین 48 واحد مسکونی برای اساتید این مجتمع حوزوی با حضور آیت‌الله نوری همدانی به بهره‌برداری رسید.

ساخت و توسعه این حوزه در راستای احیای حوزه علمیه اراک بوده و این مهم در 2 فاز و در زمینی به مساحت 15 هکتار طراحی شده که فاز نخست شامل حوزه علمیه برادران در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع با زیربنای 24 هزار متر مربع و فاز دوم آن منازل اساتید بوده که در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و در 48 واحد تهیه شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار