سردار رحیمی خبر داد؛

هلاکت بزرگترين شرور و تروريست مسلح معروف زاهدان

فرمانده انتظامی استان سيستان و بلوچستان از هلاکت بزرگترين شرور و تروريست مسلح معروف زاهدان در عمليات تعقيب و گريز پليس خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ - 14December 2016

هلاکت بزرگترين شرور و تروريست مسلح معروف زاهدانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران انتظامی این استان از طريق منابع خبری و نيز اقدامات اطلاعاتی از تردد شرور معروف منطقه به نام «امان الله» معروف به «ملنگ نهتانی» از مسير «گرافه و تل سياه» مطلع شدند.

وي افزود: بلافاصله تيم‌های ويژه عملياتي از يگان تکاوري 105 نصرت آباد با محوريت فرماندهي انتظامي شهرستان زاهدان به محل اعزام و پس از گشت زني در مسيرهاي فرعي و منتهي به روستاهاي اطراف، طرح کمين را اجرا کردند.

اين مقام ارشد انتظامي سيستان و بلوچستان ادامه داد: در اين حين، ماموران با مشاهده يک دستگاه خودروي تويوتا که با سرعت زياد، درحرکت بود، به آن مشکوک شده و با استفاده از علائم هشدار دهنده، دستور ايست صادر کردند اما راننده خودرو بدون اعتنا به هشدار پليس اقدام به تيراندازي کردند که با آتش کوبنده ماموران مواجه شدند.

سردار رحيم ياز هلاکت «امان الله» و دستگيري همراه وي به نام «نعمت الله» در اين عمليات خبرداد و گفت: در بازرسي از خودرو، دو قبضه اسلحه کلاش، 8 تيغه خشاب، 171 تيرجنگي کلاش، يک دستگاه دوربين شکاري حرفه اي، يک جفت پلاک جعلي و سه دستگاه موبايل کشف شد.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: امان الله معروف به ملنگ نهتائي بزرگترين شرور و ترويست مسلح معروف زاهدان بود که تحت عنوان «سرهنگ» از سال 1365 اقدام به شرارت، ربايش، گروگان گيري و عامل شهادت و اسارت 75 نفر از کارکنان خدوم ناجا (ژاندارمري، کميته انقلاب اسلامي) و سپاه پاسداران بوده است.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار