همسر شهید مرادی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

اعلام آمادگی گروه‌های مردمی برای همراهی با همسران شهدای مدافع حرم جهت کمک به جبهه‌های مقاومت

همسر شهید مدافع حرم «محمدحسین مرادی» از اعلام آمادگی گروه‌های مردمی برای همراهی با همسران شهدای مدافع حرم جهت ارسال کمک‌های غیرنقدی به رزمندگان جبهه‌های مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ - 14December 2016
گروه حماسه و جهاد دفاع پرس: روز جمعه 19 آذرماه بود که جمع 30 نفره‌ای از همسران شهدای مدافع حرم به دعوت موسسه فرهنگی «رباب» در معراج الشهدای تهران گردهم آمدند. در این جمع صمیمی، همسران شهدا آجیل، خشکبار و اقلام مورد نیاز رزمنده‌ها را برای ارسال به جبهه‌ها بسته بندی کردند.

موسسه فرهنگی «رباب» حدود دو سال پیش با هماهنگی جمعی از همسران شهدای مدافع حرم تشکیل شد. موسسه‌ای که به تازگی به طور رسمی فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

«زهرا امامی» همسر شهید مدافع حرم «محمدحسین مرادی» و مدیر موسسه فرهنگی رباب در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به نحوه شکل‌گیری این موسسه اظهار داشت: موسسه رباب از دو سال پیش با همت پنج تن از همسران شهدای مدافع حرم شکل گرفت که به تازگی موسسه به ثبت رسمی رسیده و فعالیت‌های عمومی خود را آغاز کرده است.

 اعلام رضایت همسران شهدای مدافع حرم  برای کمک فرهنگی به جبهه ها

همسر شهید مرادی در خصوص اجرای طرح کمک به مدافعان حرم گفت: پیش از این خود همسران شهدا برای حضور در چنین برنامه‌هایی اعلام آمادگی کرده بودند. برای خانم‌هایی که در این طرح شرکت کردند از جهتی جالب بود که خاطره‌ی کمک رسانی زنان به جبهه‌های دفاع مقدس زنده می‌شد و از اینکه برنامه در معراج الشهدای تهران برگزار شده بود، تشکر کردند. جو معنوی معراج الشهدا و خاطره‌ای که همسران شهدا از روز وداع با شهیدشان در این محل داشتند، دوباره زنده شد.

وی افزود: همسران شهدا عنوان کردند که اگرچه در روز وداع با پیکر شهید خود لحظات تلخی را در معراج الشهدا سپری کردند ولی حضور دوباره آنان در این محل برای کمک به مدافعان حرم برایشان ارزشمند بود.

امامی با اشاره به استقبال گروه‌های مردمی از این طرح عنوان کرد: بسیاری از اشخاص و گروه ها برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کردند و خواستند بانی این کار شوند. بسیاری از خانم ها اعلام کردند که علاقه دارند در کنار همسران شهدا فعالیت کنند.

مدیر موسسه فرهنگی رباب با اشاره به هدف اجرای طرح بسته بندی اقلام مورد نیاز رزمندگان و تشکیل موسسه گفت: امیدواریم با اجرای طرح بسته بندی خشکبار و لباس گرم بتوانیم کارهای بزرگتری را پایه ریزی کنیم و اعلام کنیم ما همچنان در راهی که همسرانمان رفتند، هستیم. همسران شهدا زنانی ضربه خورده نیستند و تا زمانی که بتوانند کاری در راه اسلام انجام دهند محکم و استوار ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها