گزارش لحظه‌به ‌لحظه از عراق

تقدیر بان کی مون از مواضع حکیمانه آیت الله سیستانی

تقدیر دبیرکل سازمان ملل متحد از مواضع حکیمانه آیت الله سیستانی، ناکامی داعش در حمله به قدمگاه امام رضا (ع) در کرکوک و بروز نشانه های اختلافات و درگیری میان داعش و بعثی ها از مهمترین اخبار مربوط به عراق است.
کد خبر: ۲۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴ - 17June 2014

تقدیر بان کی مون از مواضع حکیمانه آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل ازمهر، در روزهای اخیر داعش تحرکاتی را در مناطقی از شمال و شمال غرب عراق آغاز کرده و به مدد تسلیحات رسیده از برخی کشورهای منطقه مناطقی از عراق را به اشغال خود در آورده است. متعاقب تحرکات داعش، ارتش عراق مناطقی را از این گروه بازپس گرفته است. جدیدترین اخبار سیاسی و امنیتی عراق به همراه اخبار روزهای قبل و از زمان آغار تحولات در این خبر قابل دسترس است.

سه شنبه 93/3/27
۱۱:۳۸: مقاومت مردمی کرکوک مانع از حمله داعش به قدمگاه امام رضا (ع) شد
 
شورای استانداری کرکوک امروز اعلام کرد که با همکاری نیروهای امنیتی و عشایر عراق تلاش گروه تروریستی داعش برای حمله به قدمگاه امام رضا (ع) در جنوب استان کرکوک ناکام ماند.
 
این شورا با اعلام این خبر افزود: عناصر داعش قصد داشتند به قدمگاه مبارک امام رضا (ع) در منطقه "تازه" 25 کیلومتری جنوب کرکوک حمله کنند که با مقاومت نیروهای امنیتی و عشایر و اهالی منطقه که اغلب ترکمن هستند این تلاش به سرانجام نرسید.
 
۱۰:۵۲: مواضع آیت الله سیستانی بسیار حکیمانه و تاثیرگذار است
 
 بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد در بیانیه ای اعلام کرد که مواضع آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر عراق درباره تحولات کنونی این کشور حکیمانه و بسیار تاثیرگذار است.
 
در ادامه بیانیه همچنین نسبت به خطابه های طائفه ای که تبعات وخیمی برای تمامی منطقه به همراه دارد هشدار داده شده است.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار