سردار اکبرشاهی عنوان کرد؛

تمرکز پليس راه‌آهن بر توسعه امنيت ريلی با رويکرد اجتماعی

فرمانده پليس راه آهن كشور از تمرکز اين پليس بر توسعه امنيت ريلی با اتخاذ رويکردهای اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۲۱۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ - 18December 2016
تمرکز پليس راه‌آهن بر توسعه امنيت ريلی با رويکرد اجتماعیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «عليرضا اكبرشاهی» فرمانده پلیس راه آهن کشور در نشست تخصصی فرماندهان، معاونان و روسای پليس راه آهن كشور با اشاره به اينکه ساختار ماموريتی پليس، انتظامی، ترافيكی و اجتماعی است، گفت: پليس راه آهن با اولويت قرار دادن رويكرد اجتماعی، توفيقات بسياری در بهينه سازی ماموريت‌ها و تسهيل امور به دست آورده است.

وي افزود: از شاخص‌ترين اقدامات سال جاری پليس راه‌آهن در حوزه اجتماعی، استقبال از مسافران نوروزی و نصب منشور اخلاقی در بيلبورد سالن‌های مسافربری راه‌آهن بود كه مورد توجه مسافران و مسئولان قرار گرفت.

اين مقام انتظامی با بيان اينكه پليس ضمن اقتدار در مقابل برهم‌زنندگان نظم بايد در انتظام‌بخشی به جامعه و در برخورد با مردم با چهره‌ای رئوف و مهربان ظاهر شود، افزود: نيروی انتظامی از جمله سازمان‌های مقتدر در جمهوری اسلامی ايران است كه با تدبير و درايت كاركنان متعهد خود، مسير بالندگی و پيشرفت را طی می‌كند.

فرمانده پليس راه آهن كشور با تقدير از فرماندهان استان‌های سراسر كشور در اجرای مطلوب ماموريت هفته ناجا و اربعين حسينی، گفت: لازمه تحقق اهداف و تحول در يک سازمان علاوه بر برنامه ريزی، دانش و تداوم كار جمعی است كه بدون آن، مطمئناً حركتی انجام نخواهد شد.

سردار اكبرشاهی با تاكيد بر مد نظر قرار دادن فرآيند پيش بينی، پيشگيری، مقابله و برخورد در حوزه ماموريتی از سوی فرماندهان خاطرنشان کرد: نكته سنجی، اهميت به مولفه زمان در ماموريت‌ها و توجه به نقاط ضعف و قوت، خودباوری در يك مجموعه را به فعليت تبديل می‌كند.

وی تامين امنيت مسافران و بار، حراست از خطوط ريلی، سالن‌ها، ابنيه و تاسيسات راه‌آهن و... را از اولويت‌های اين پليس معرفی کرد.

اين مقام انتظامی تاکيد کرد: در پيش گرفتن رويکرد اجتماعی از سوی پليس راه‌آهن، بی‌ترديد در اقبال و اعتماد شهروندان، نهاد‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و همچنين گردشگران خارجی نسبت به بهره‌برداری از راه‌آهن در سفرها‌ و ترابری کالا تاثير بسزايی خواهد داشت.

سردار اکبرشاهی در پايان گفت: انجام شايسته اين ماموريت در کنار مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا در شبکه راه‌آهن کشور موجب خواهد شد تا پليس راه‌آهن نقش خود را در رونق اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری و از همه مهمتر برپايی اقتصاد مقاومتی، مطابق با فرمايش فرمانده معظم کل قوا به خوبی ايفا کند.

گفتنی است در اين نشست تخصصي که با حضور فرمانده پليس راه‌آهن کشور، معاونان ستادی و رؤسای پليس راه‌آهن سراسر کشور، برگزار شد، مهمترين چالش‌ها و مسائل تخصصی پيش‌روی پليس راه‌آهن بررسی و از فرماندهان برتر اين پليس با اهداء لوح و هدايا تقدير شد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار