سردار اشتری:

پژوهش و تحقيقات در دستیابی به پليس روزآمد و حرفه‌ای نقش تاثیرگذاری دارد

فرمانده نيروی انتظامی گفت: برای داشتن پليس روزآمد، علمی و حرفه‌ای بايد بر پژوهش و تحقيقات تکيه داشته باشيم که بحمدلله ظرفيت‌های علمی ما توانسته کمک خوبی در اجرای مأموريت‌های پليس داشته باشد.
کد خبر: ۲۱۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ - 18December 2016
پژوهش و تحقيقات در رسيدن به پليس روزآمد و حرفه‌ای نقش تاثیرگذاری داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسين اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشيه مراسم تجليل از برترين‌های حوزه پژوهش دانشگاه علوم انتظامی امين در جمع خبرنگاران با اشاره به تقدير از پژوهشگران و اساتيد اين دانشگاه، اظهار داشت: دانشگاه علوم انتظامی امين دارای مرجعيت خوبی از لحاظ علمی و انتظامی است و اساتيد برجسته‌ای در اين دانشگاه فعاليت می‌کنند.

وی به تعامل و همکاری دانشگاه‌ها و مراکز تحقيقاتی برون سازماني با مجموعه نيروی انتظامی اشاره کرد و گفت: برای داشتن پليس روزآمد، علمی و حرفه‌ای بايد بر پژوهش و تحقيقات تکيه داشته باشيم که بحمدلله ظرفيت‌های علمی ما توانسته کمک خوبی در اجرای مأموريت‌های پليس داشته باشد، البته به اين حد راضی نيستيم؛ اميدواريم با همت جهادی اساتيد و دانشجويان دانشگاه علوم انتظامی امين بتوانيم اين ارتقاء را در آينده شاهد باشيم.

فرمانده ناجا به تعامل خوب دانشگاه علوم انتظامی امين، پژوهشگاه علوم انتظامی و مرکز مطالعات راهبردی ناجا با مراکز دانشگاهی و تحقيقاتی کشور اشاره کرد و گفت: اميدوارم در سايه اين تعامل و همکاری بتوانيم به اهداف خود دست پيدا کنيم.

سردار اشتری با بيان اينکه نيروی انتظامی ظرفيت بالايی دارد، گفت: مراکز تحقيقاتی و دانشگاهی کشور می‌توانند از ظرفيت‌های نيروی انتظامی براي پيشبرد اهداف و برنامه‌های خود بهره ببرند.

اين مقام عالی انتظامی کشور تصريح کرد: متأسفانه بسياری از پژوهش‌ها و پايان نامه‌های تهيه شده که اساتيد و دانشجويان زحمات بسياری برای تهيه آن متحمل می‌شوند، کمتر عملياتی می‌شود. اميدواريم به مرحله‌ای برسيم که توليدات پژوهشی ما ويترينی نباشد و به مرحله‌ای برسيم که اين پژوهش‌ها مشکلاتی از ناجا و کشور را برطرف کند.

سردار اشتری درباره مهلت پرداخت دو برابر جرايم 94 تا 30 آذر گفت: توصيه ما اين است که مردم عزيز هر چه سريعتر نسبت به پرداخت جرايم دو برابری خود اقدام کرده و از اين تخفيف استفاده کنند.

اين مقام عالی انتظامی کشور گفت: تمديد مهلت پرداخت 2 برابری جرايم 94 به مناسبت هفته نيروی انتظامی با هماهنگی دولت محترم ايجاد شد که استقبال مردم در اين زمينه بسيار خوب بوده است و آنان طی تماس‌های تلفنی با سامانه 197 مراتب تقدير و تشکر خود را اعلام کردند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها