رمضانیان در نشست خبری:

نفوذی‌ها می‌خواهند برنامه‌های خود را با محوریت کدخدای جهانی پیش ببرند

رییس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: محرمانه‌سازی خیلی از موضوعات برای مردم ازجمله اتفاقات نامیمون است و این در حالی است که نفوذی‌ها با عناوین پوششی می‌خواهند برنامه‌های خود را با محوریت کدخدای جهانی پیش ببرند.
کد خبر: ۲۱۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ - 18December 2016
نفوذی‌ها می‌خواهند برنامه‌های خود را با محوریت کدخدای جهانی پیش ببرند
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، شعبانعلی رمضانیان رییس سازمان بسیج فرهنگیان در نشستی خبری که عصر امروز به منظور بررسی سند ملی 2030 برگزار شد، اظهار داشت: از سال 94 در جلسه‌ای که به همین منظور در یونسکو برگزار شد، ایران متعهد شده آنچه به عنوان سند آموزشی یونسکو است، به نوعی به جریان بیافتد.
 
وی افزود: به دنبال این موضوع، اخیرا از سند مورد اشاره رونمایی شد؛ اما بدون اینکه جزئیات این سند منتشر شود. به همین خاطر جزئیات آن و میزان تطبیق این سند با نظام تعلیم و تربیت اسلامی محل مورد بحث است.
 
رییس سازمان بسیج فرهنگیان ادامه داد: این سند در حالی مورد توافق قرار گرفته که مبنای یونسکو تفکر لیبرال غربی است؛ تفکری که با تفکر اسلامی در تضاد کامل قرار دارد.
 
رمضانیان عنوان کرد: محرمانه‌سازی خیلی از موضوعات برای مردم ازجمله اتفاقات نامیمونی است، که در سال‌های اخیر شاهد وقوع آن هستیم و این در حالی است که نفوذی‌ها با عناوین پوششی می‌خواهند برنامه‌های خود را با محوریت کدخدای جهانی پیش ببرند.
 
وی اضافه کرد: البته به دلیل فقدان و نبود جزئیات این سند نمی توان قضاوتی درباره آن داشت اما با این حال می‌توان از دغدغه‌ها سخن گفت و سئوالاتی را هم در این زمینه مطرح ساخت.
 
رییس سازمان بسیج فرهنگیان تصریح کرد: هر زمان که اطلاعاتی را در اختیار نهادهای بین‌المللی قرار دادیم، اطلاعات ما در اختیار سازمان‌ها و دستگاه‌های غیر مسئول قرار گرفته است؛ مانند مسئله‌ای که در حوزه هسته‌ای شاهد بودیم و در نتیجه آن ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان روی داد.
 
رمضانیان گفت: سازمان ملل ابزار سیاسی برای پیش‌برد اهداف نظام سلطه است، که نمونه اخیر آن حوادث این روزهای حلب است؛ در حلب تا زمانی که تروریست‌ها دست برتر را داشتند، خبری از این سازمان جهانی نبود؛ ولی وقتی صحنه درگیری‌ها به نفع جریان مقاومت تغییر یافت، سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری عکس‌العمل نشان دادند و حلب برای آنها دارای اهمیت شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه تعلیم و تربیت حوزه‌ای است که «جریان نفوذ» به دنبال نفوذ در آن است، تا بدین شکل بتواند نسلی خنثی و بی خطر به وجود بیاورد.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها