جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح-1/ سردار اشتری:

دست برتر را در بسیاری از صنایع دفاعی داریم/ دانشگاه‌های نیروهای مسلح باید به مرجعیت علمی دست یابند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ارتقای دانش و پژوهش اولویت ما در نیروهای مسلح است، گفت: به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبری در بسیاری از موضوعات و صنایع دفاعی دست برتر را داریم.
کد خبر: ۲۱۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ - 19December 2016
دست برتر را در بسیاری از صنایع دفاعی داریم/ دانشگاه‌های نیروهای مسلح باید به مرجعیت علمی دست یابندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در اولین جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح اظهار داشت: اولویت ما حرفه‌ای شدن است.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های پژوهشگران و محققان در سطح نیروهای مسلح و در جهت پیشبرد اهداف والا استفاده شود. امروزه نیروی انتظامی تعامل خوبی با مراکز علمی و دانشگاهی برقرار کرده است و با بیش از 70 دانشگاه ارتباط دارد.

سردار اشتری در ادامه تصریح کرد‌:‌ ارتقای دانش و پژوهش اولویت ما در نیروهای مسلح است و باید اهتمام بیشتری در این رابطه داشته باشیم. دانشگاه‌های نیروهای مسلح باید به سطحی برسند که مرجعیت علمی را در کشور داشته باشند؛ کما اینکه در کشورهای پیشرفته اینگونه است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هم تخصص و هم تعهد در اساتید نیروی انتظامی وجود دارد، خاطرنشان کرد:‌ باید با همت ستاد کل نیروهای مسلح و مجموعه دانشگاهی و مراکز علمی به این مرجعیت برسیم؛ که البته در برخی موضوعات این مرجعیت اکنون وجود دارد.

وی گفت:‌ جزوات، پایان‌نامه‌ها و کتاب‌های خوبی در سطح نیروهای مسلح منتشر می‌شود، که از تعداد زیادی از آن‌ها بهره‌برداری نمی‌شود. برای اجرای مأموریت‌ها باید تولیدات پژوهشی نسخه شفابخش مورد استفاده قرار گیرد. نشریات ما باید نیازمحور و مأموریت‌محور باشند، تا بخشی از مشکلات را حل کنند.

سردار اشتری تصریح کرد:‌ مشکلات داخلی نیروهای مسلح را باید تحقیقات و پژوهش‌ برطرف کند.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان تاکید کرد:‌ به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبری در بسیاری از موضوعات و صنایع دفاعی دست برتر را داریم و قطعا در زمینه‌های دیگر هم می‌توانیم توفیقاتی را کسب کنیم.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار