احمد معاذ الخطیب:

آتش‌زنندگان اتوبوس‌های «فوعه» و «کفریا» جنایت‌کاران بالفطره هستند

رئیس سابق ائتلاف معارضان سوری اقدام تروریست‌ها در آتش‌‌زدن اتوبوس‌های عازم فوعه و کفریا را جنایتی حقیقی توصیف کرد.
کد خبر: ۲۱۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ - 19December 2016
به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المیادین، شیخ احمد معاذ الخطیب رهبر سابق ائتلاف مخالفان سوریه در مطلبی که روز گذشته در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرد، به شدت اقدام تروریست‌ها در آتش زدن اتوبوس‌هایی که برای کمک به مردم غیرنظامی فوعه و کفریا راهی شمال استان ادلب در شمال سوریه بودند، را محکوم کرد و اظهار داشت: می‌خواهم این مطلب باقی بماند؛ آن کسی که اتوبوس‌هایی که برای جلوگیری از مرگ و میر مردم راهی شده بودند را آتش زد نه یک احمق بلکه یک مجرم بالفطره است.
 
احمد معاذ الخطیب ضمن انتقاد از دولت‌های خارجی پیرامون حمایت از گروهک‌های مسلح در اقدامات مسلحانه علیه غیرنظامیان در سوریه، مهم‌ترین خطر این گروه‌ها را «تخریب چهره اسلام» عنوان کرد و افزود: این گروهک‌ها توسط مالی که از خارج برای آنها ارسال می‌شود به قدرت و توان رسیده‌اند و گرنه امروز هیچ صدایی از آنان باقی نمی‌ماند. آنان تفکر تکفیری را پخش می‌کنند، به گونه‌ای که در نهایت هر نوع عملی را حلال می‌شمارند.
 
با این وجود احمد معاذ الخطیب بار دیگر نوک پیکان حمله را به سمت دولت سوریه گرفت و مدعی شد: این گروه‌ها در راستای تحقق هدف دولت بشار اسد برای تخریب چهره انقلاب سوریه گام برمی‌دارند.
 
انتهای پیام/421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار