حمیدرضا مقدم فر:

اساتید بسیجی نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دارند

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اساتید بسیجی نقش مهمی را در خلق و تحقق عملی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دارند.
کد خبر: ۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶ - 18August 2013

اساتید بسیجی نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حمیدرضا مقدم فر در آستانه برگزاری این اجلاس در گفتگویی افزود: عرصه حماسه جایی است که تهاجمی از سوی دشمن صورت گرفته و در برابر این تهاجم باید دلیری و شجاعت به خرج داد.


وی مهم ترین آسیب وارده از سوی دشمن به کشور  و نظام اسلامی را ازسوی جنگ نرم دانست و افزود: جنگ نرم به باورها، اندیشه و تفکر نخبگان ما آسیب می زند.


مدیرعامل پیشین خبرگزاری فارس اظهارکرد: اساتید به عنوان عالی ترین سطح علمی باید در جهت خنثی کردن اثرات ناشی از جنگ نرم تلاش کنند.


وی ادامه داد: اساتید بسیجی در واقع فرماندهان جنگ نرم هستند که در حوزه فکر و اندیشه و دگرگونی علوم انسانی نقش مهمی دارند.


معاون فرهنگی سپاه تصریح کرد: اساتید بسیجی در نوک پیکان حماسه سیاسی هستند و عالی ترین سطح نقش آفرینی را در این حوزه دارند.


وی با اشاره به اسلامی کردن دانشگاه ها به عنوان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری گفت: تحقق یک دانشگاه اسلامی منوط به فعالیت اساتید بسیجی در دانشگاه ها است.


وی افزود: تحول در فضای دانشگاه ها مستلزم تغییر در محتوای تدریس و همچنین تغییر جو  دانشگاه ها به صورت درست و علمی است که بسیج باید در این زمینه پیشرو باشد.


چهاردهمین همایش سراسری اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور با شعار تحول در علوم انسانی مبنای ایجاد تمدن اسلامی، روزهای 28 تا 31 مرداد ماه جاری در جوار بارگاه منور رضوی برگزار می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار