ابراز نگرانی روانشناسان آمریکایی از وضعیت روانی «ترامپ»

سه تن از اساتید برجسته روانشناسی دانشگاه «هاروارد» با نوشتن نامه‌ای به «باراک اوباما» نگرانی خود را در مورد وضعیت روانی «دونالد ترامپ» ابراز داشتند.
کد خبر: ۲۱۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ - 19December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سه تن از اساتید برجسته روانشناسی دانشگاه هاروارد با نوشتن نامه‌ای به باراک اوباما نگرانی خود را در مورد وضعیت روانی دونالد ترامپ ابراز داشتند.

در این نامه که به وسیله پزشکان دانشکده پزشکی دانشکاه هاروارد و دانشگاه کالیفرنیا خطاب به باراک اوباما نوشته شده، از وی خواسته شده تا دستور ارزیابی کامل پزشکی و عصبی ترامپ را تا قبل از روی کار آمدن وی در ماه ژانویه صادر کند.

این گروه از پزشکان در ادامه درخواست خود گفته‌اند که نمی‌توان در مورد تشخیص بیماری ترامپ حدس و گمان زد اما واکنش و حساسیت ترامپ به انتقادها، باعث به وجود آمدن این عقیده شده که وی برای در اختیار گرفتن سمت جدید مناسب نیست.

در این نامه که به وسیله هافینگتن پست منتشر شده، پزشکان نوشته‌اند: استانداردهای حرفه‌ای پزشکی به ما اجازه پیگیری تشخیص بیماری یک چهره عمومی را که شخصا آن را ارزیابی نکرده‌ایم، نمی‌دهد.

در ادامه این نامه نوشته شده است که با این وجود گزارش‌های گسترده از عدم تعادل روانی ترامپ و نیز عدم توان وی برای تشخیص واقعیت از توهم، ما را به این عقیده رساند که وی برای در دست گرفتن مسئولیت‌های گسترده ریاست جمهوری مناسب نیست.

این امر در حالی اتفاق می‌افتد که باراک اوباما نیز در ماه آگوست قضاوت و خلق و خوی ترامپ را زیر سوال برده و گفته بود که وی مناسب قرار گرفتن در سمت ریاست جمهوری نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار