محمد دهقان:

غیر نظامیان، هدف اصلی تروریست ها هستند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نباید در دنیایی که همگان از حقوق برابر بشر صحبت می کنند و برای هر اتفاقی که در هر نقطه از جهان می افتد، ماهها رسانه ها را بسیج کرده و به بحث و جنجال می پردازند، از کنار ترور دانشمندان و بزرگان ایرانی بی تفاوت بگذرند.
کد خبر: ۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵ - 18August 2013

غیر نظامیان، هدف اصلی تروریست ها هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پس از پیروزی انقلاب، توطئه های زیادی علیه جمهوری اسلامی صورت گرفته و یکی از روش هایی که دنیای استکبار برای تخریب جمهوری اسلامی در پیش گرفت، ترور بود. متاسفانه در خصوص شهدا و جانبازانی که هدف ترور کور استکبار بودند کار جدی صورت نگرفته است و این در شرایطی است که باید توجه داشت بخش زیادی از قربانیان تروریسم افراد غیر نظامی بودند.از دانش آموز و معلم و بازاری گرفته تا سیاستمداران و دانشمندان و حتی رییس جمهور ایران.

محمد دهقان، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با عنوان کردن مطالب فوق و با اشاره به کنگره بزرگداشت 17هزار شهید ترور که قرار است در شهریورماه در تهران برگزار شود، گفت: وقتی کار بزرگی صورت می گیرد، نباید از کنارش بی تفاوت و به سادگی بگذریم، زیرا موضوع شهدا و از همه مهمتر شهدای ترور در میان است که بدون هیچ تعارفی باید گفت، این شهدا واقعا مظلوم واقع شده اند.

وی ادامه داد: تمام بچه انقلابی ها حوادث اوایل انقلاب را خوب به خاطر دارند که ظلمی که منافقین به این مردم کردند را دشمنان قسم خورده انقلاب نکردند. منافقین از همان روزهای نخست نشان دادند که با اسلام و ایران اسلامی مشکل دارند و در دوران 8سال دفاع مقدس و پس از آن و در دوران سازندگی و بخصوص در زمینه هسته ای دیدیم که چطور به دنبال تضعیف و شکست ایران بودند.

این مسئول، از مجامع بین المللی خواست تا به کنگره ای که در شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد، توجه ویژه ای داشته باشند تا از حقایقی مطلع شوند که به مدت سه دهه از پذیرفتن آن شانه خالی کرده اند.

دهقان گفت: نباید در دنیایی که همگان از حقوق برابر بشر صحبت می کنند و برای هر اتفاقی که در هر نقطه از جهان می افتد، ماهها رسانه ها را بسیج کرده و به بحث و جنجال می پردازند، از کنار ترور دانشمندان و بزرگان ایرانی بی تفاوت بگذرند. امروز، حمایت از تروریست ها برای هر دولت و جامعه ای یک ننگ به شمار می آید و آزادی تروریست ها و حتی اجازه پناهنده شدنشان در یک کشور، ننگی بزرگتر است. البته سکوت معنی دار مجامع بین المللی در مقابل این جنایات هم به نوبه خود بسیار آزار دهنده است.

عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه باید هر سال برنامه و کنگره ای برای بزرگداشت شهدای ترور برگزار شود، گفت: این کار باعث می شود تا تمام دنیا بداند که ایران علاوه بر اینکه تا امروز 17هزار شهید ترور داشته، هر سال نیز تعدادی دیگر به این شهدا اضافه می شوند و متاسفانه دشمنان برای به زانو درآوردن ایران، به سمت نفرت انگیزترین نوع جنگ، یعنی ترور و حذف دانشمندان و بزرگان و اندیشمندان ایرانی روی آورده اند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار