نقوی حسینی:

قدرت نرم ايران، منطقه را تسخير کرده است/ تقدير از زحمات ناجا در برقراری امنيت کنگره عظيم اربعين

سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن قدردانی از زحمات نيروی انتظامی در برقراری امنيت مراسم اربعين حسينی(ع) گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی ايران منطقه را تسخير کرده است.
کد خبر: ۲۱۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ - 20December 2016
قدرت نرم ايران، منطقه را تسخير کرده است/ تقدير از زحمات ناجا در برقراری امنيت کنگره عظيم اربعينبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «سيد حسين نقوی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان يگان دوم حضرت موسی بن جعفر(ع) يگان‌های ويژه ناجا اظهار کرد: بايد قدردان تلاش‌ها و زحمات مجموعه نيروی انتظامی به سبب حضور با اقتدار و موثر در برقراری نظم و امنيت کنگره عظيم اربعين حسينی(ع) باشيم.

وی با بيان اينکه قدرت نرم جمهوری اسلامی ايران منطقه را تسخير کرده است، تصريح کرد: به تعبير مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اقتدار و نرمش قهرمانانه هميشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران از پيروزی انقلاب تا به امروز مشهود و قابل لمس بوده است.

نقوی حسینی افزود: اين قدرت نرم نه تنها پيروزی ملت و نظام کشورمان را به دنيا ثابت کرده بلکه همراهی و انسجام جمع کثيری از ملل آزاده جهان را در مقابل دشمنان به همراه داشته است.

وی در ادامه نقض برجام از سوی دولتمردان آمريکا را سبب رسوايی بيش از پيش آنان در مجامع بين المللی دانست و بيان کرد: همواره حيله‌ها و دسيسه‌های آمريکا و همدستانش عليه ملت و نظام ما صريح و روشن بوده است ولی ايران هيچگاه در برابر نقشه‌های شوم آنان شکست نخواهد خورد و هيچگاه حاضر به سازش با استکبار نيست.

سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامي؛ ديدگاه و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب(مدظله العالي) در ماجراي برجام و پسابرجام را همچون کليد موفقيت هيئت مذاکره کننده ايراني دانست و خاطرنشان کرد: اين مسئله همچون هميشه با درايت و رهنمودهای شخص مقام معظم رهبری به سرانجام موفقيت آميزی خواهد رسيد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها