جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی مطرح کرد

گروه های تکفیری به اسم اسلام کارهای ضد اسلامی انجام می‌دهند

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: متاسفانه گروه های تکفیری به اسم اسلام کارهایی می کنند که با حقیقت اسلام و قرآن در تضاد است.
کد خبر: ۲۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ - 03July 2014

گروه های تکفیری به اسم اسلام کارهای ضد اسلامی انجام می‌دهند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با حضور درکلاسهای قرآن سربازان که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود از این کلاس ها بازدید کرد.

وی در جمع سربازان اظهار داشت: فرصتی نصیب شما عزیزان سرباز شده است تا در ماه بهار قرآن در کلاس های قرآن حضور داشته باشید و در آینده بتوانید از قرآن به عنوان یک راهنما کامل استفاده کنید و انشا ا... این کلاسها آغازی باشد برای بهره مند شدن هرچه بیشتر شما عزیزان از برکات قرآن کریم.

امیر صباحی فرد در ادامه گفت: در کنار آموزشهای نظامی ،آموزش قرآن و استفاده از مفاهیم بلند آن برای سربازانی که در ارتش امام زمان(عج)خدمت می کنند بسیار مهم است چرا که امروز می بینیم متاسفانه گروه های تکفیری به اسم اسلام کارهایی می کنند که با حقیقت اسلام و قرآن در تضاد است.

وی در پایان افزود: سربازان در پدافند هوایی مشغول انجام وظایف بسیار مهمی هستند و به یاری خداوند و با تکیه بر آموزشهای مکتبی و عقیدتی این وظایف را به نحو احسن و در راه رضای خدا به انجام می رسانند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار