سردار فضلی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های سپاه و بسیج برای اجرای طرح «کرامت»

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تلاش داریم در اجرای طرح کرامت با هدف پیشگیری از اعتیاد در استان‌های همدان و اصفهان از ظرفیت‌های سپاه، بسیج و سایر دستگاه‌ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۱۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ - 20December 2016
استفاده از ظرفیت‌های سپاه و بسیج برای اجرای طرح «کرامت»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «علی فضلی» جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست طرح كرامت كه صبح امروز(سه‌شنبه) در ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار داشت: ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال‌های گذشته اقدامات موثری در مبارزه با مواد مخدر انجام داده است.

وی افزود: طرح كرامت نيازمند فرآيند زمانی است و نگاه اصلی ما در اين طرح، پيشگيری از اعتياد است كه اگر تقويت شود بر درمان و مقابله نيز اثر مثبت خواهد گذاشت.

سردار فضلی با تاكيد بر اينكه بايد تمام ظرفيت‌های دو استان‌ همدان و اصفهان برای اجرای اين طرح بسيج شوند، بيان داشت: تلاش داريم در اجرای اين طرح از همه ظرفيت‌های سپاه، بسيج، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و ائمه جمعه و جماعات استفاده و برنامه ريزی‌ها و هماهنگی‌های لازم ايجاد شود.

طرح کرامت با هدف پیشگیری از اعتیاد که پیشنهادی از سوی سازمان بسیج مستضعفین می‌باشد، قرار است به صورت آزمایشی در دو  شهرستان فلاورجان استان اصفهان و ملایر استان همدان اجرا شود.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها