مویدی:

طرح «کرامت» پیشنهادی از سوی بسیج است/ این طرح قابلیت تبدیل به الگويی موفق برای مبارزه با مواد مخدر دارد

قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بيان اينكه كشور نيازمند الگوی مناسب در مبارزه با مواد مخدر است،‌ گفت: اجرای صحيح طرح كرامت می‌تواند به الگويی موفق در سطح ملی منجر شود.
کد خبر: ۲۱۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ - 20December 2016
طرح «کرامت» پیشنهادی از سوی بسیج است/ طرح قابلیت تبدیل به الگويی موفق در مبارزه با مواد مخدر داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «علی مويدی» قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر صبح امروز(سه‌شنبه) در نشست طرح كرامت كه در محل اين ستاد برگزار شد، گفت: بسيج ظرفيت بزرگی است و طی ساليان گذشته نشان داده است هر جا و هر زمان نظام به كمک احتياج داشته، بسيج وارد عمل شده است. لذا بايد از اين ظرفيت ارزشمند به خوبی در جهت مبارزه با مواد مخدر استفاده كرد.

وی با اشاره به اينكه قرار است با اجرای طرح كرامت در دو شهرستان پايلوت استان‌های همدان و اصفهان، به موضوع پيشگيری از اعتياد پرداخته شود، گفت: دبيرخانه طرح كرامتِ دو شهرستان ملاير و فلاورجان در ستاد مبارزه با مواد مخدر در تهران ايجاد شده است و آماده همكاری با سازمان‌ها و كارشناسان ذيربط در اين زمينه است.

قائم مقام دبيرخانه ستاد با تاكيد بر اينكه برای اجرای مطلوب طرح كرامت، بايد از همه امكانات و ظرفيت‌ها استفاده كرد، بيان داشت: اجرای موفق طرح كرامت در اين دو شهرستان نقش مهمی در اجرای طرح در ساير نقاط كشور دارد و چنانچه نتايج موثری داشته باشد، در سطح ملي اجرايی خواهد شد تا شاهد كاهش آسيب ابتلا به مواد مخدر باشيم.

مويدی افزود: ستاد در اجرای اين طرح نقش هماهنگ‌كننده‌ دارد و چون اين طرح پيشنهادي از سوي بسيج ارائه شده و معتقديم بايد عاشقانه، دلسوزانه و عملياتی شده، اجرايی شود.

وی ادامه داد: اين يک طرح آزمايشی است و همه دستگاه‌ها براي مبارزه با مواد مخدر می‌بايست به وظيفه خود عمل كنند تا طرح كرامت در اين دو شهرستان انجام شود.

مویدی بیان کرد: براي اجرای طرح كرامت مصوباتی در اين دو شهرستان در حوزه‌های مختلف مبارزه اعم از فرهنگی و پيشگيری، درمان، مقابله با عرضه، مشاركت‌های مردمی و... مصوب شده و اعتباراتی هم تخصيص يافته است.

قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره به حوزه مبارزه با مواد مخدر حساسيت داشته‌اند و طی دو سال گذشته نيز تاكيد بيشتری بر مبارزه و ضرورت توجه مسئولان داشته‌اند و در جلسه آتی با معظم له نيز نتايج اين طرح در محضر ايشان ارائه خواهد شد.

مويدي با اشاره به اينكه طی سه ماه گذشته از اجرای طرح، برنامه‌ريزی‌های لازم و بسترسازی مناسب فراهم شده است، گفت: كشور نيازمند الگوی مناسبی در مبارزه با موادمخدر است و اجرای صحيح طرح كرامت مي‌تواند به الگويی در سطح ملی منجر شود.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار