فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

افزایش گشت‌های پلیس به مناسبت شب یلدا جهت تامین امنیت شهر

«سردار ساجدی‌نیا» گفت: بمنظور تامین امنیت شهر، امشب گشت‌های موتوری و خودرویی پلیس آگاهی و کلانتری در سطح شهر افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۲۱۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ - 20December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سردار حسین ساجدی نیا» فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در آستانه شب یلدا گفت: همکاران ما در نیروی انتظامی امروز برنامه‌های ویژه ای برای کنترل ترافیک و افزایش امنیت محلات دارند و ماموران راهور و انتظامی در طول روز و شب حضور پررنگ تری در سطح معابر خواهند داشت. در این میان همکاری مردم با پلیس می تواند نقش موثری در افزایش امنیت و کاهش ترافیک داشته باشد.

ساجدی نیا افزود: به شهروندان توصیه می‌کنیم خریدهای خود را قبل از تاریک شدن هوا انجام دهید و هنگام خرید مراقب جیب بران و کیف قاپان در مراکز خرید باشید و سعی کرده به جای حمل پول نقد از کارت‌های بانکی استفاده کنید. در زمان خرید از دستفروشان و استفاده از کارت بانکی، رمز آن را خود وارد کنید.

فرمانده انتظامی تهران ادامه داد: همچنین در زمان خرید، خودروی خود را در محل‌های مجاز توقف کرده و با پارک دوبل باعث افزایش ترافیک نشوید.

وی بیان کرد: ماموران راهور در صورت مشاهده تخلف رانندگی و توقف در محل های غیرمجاز با رانندگان متخلف بر اساس قانون برخورد می‌کنند.

ساجدی نیا اظهار داشت: از سوی دیگر همزمان با تاریکی هوا شاهد افزایش ترافیک در این شب هستیم که از شهروندان می خواهیم حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید و سعی شود قبل از ساعت اوج ترافیک خود را به مقصد رسانده تا این شب را در ترافیک سپری نکنید.

وی در پایان گفت: یکی از دغدغه‌های شهروندان در این شب امنیت خانه هاست. برخی دزدان از این فرصت استفاده کرده و برای دستبرد به خانه شهروندان افکار مجرمانه در سر دارند که برای ناکام گذاشتن آن‌ها و افزایش امنیت شهر، امشب گشت‌های موتوری و خودرویی پلیس آگاهی و کلانتری در سطح شهر افزایش پیدا می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار