در پی زیاده‌خواهی‌ تروریست‌های حاضر در حلب رخ داد؛

نقض مجدد توافق از سوی تروریست‌ها و جلوگیری از عبور اتوبوس‌های «کفریا و فوعه»

تروریست‌های تکفیری مدعی شده‌اند در مقابل عبور 10 خودروی اختصاصی فرماندهان خود به سمت حومه غربی حلب، تنها یک اتوبوس از اهالی فوعه و کفریا حق حرکت به سمت حلب دارد.
کد خبر: ۲۱۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ - 21December 2016

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، تروریست‌های باقی‌مانده در محله‌های شرقی حلب بار دیگر توافق را با پافشاری بر خروج سرکردگانشان با خودروهای اختصاصی‌شان نقض کردند.

یکی از منابع خبری در سوریه اطلاع داد افراد مسلح بار دیگر توافق را نقض کردند. آنها اصرار دارند تا سرکردگانشان با خودروهای اختصاصی خود خارج شوند؛ اما ارتش سوریه با این درخواست آنها مخالفت کرده است.

بر اساس اطلاعات موجود همچنان حدود 2 هزار و 200 فرد مسلح در محله‌های شرقی حلب باقی مانده‌اند؛ البته خبرنگار تسنیم می‌گوید هنوز معلوم نیست شاید شماری از تروریست‌ها در این محله‌ها مخفی شده باشند و تعدادشان مشخص نیست، زیرا دروغگویی آنها پایانی ندارد.

مهمترین گروهی که در محله السکری باقی مانده، گروه تروریستی موسوم به نورالدین زنگی است که با اکثر سرکردگانش حضور دارد، اکثریت افراد مسلح این گروه از ساکنان حلب هستند، گفته می‌شود شماری از سرکردگان خارجی این گروه هم حضور دارند.

تروریست‌های تکفیری همچنین اتوبوس‌های اعزامی از کفریا و فوعه را در ایست‌های بازرسی خود در الراشدین متوقف کرده و اجازه حرکت به آنها نمی‌دهند و به همین سبب بسیاری از سرنشینان این اتوبوس‌ها که بیمار و مجروح هستند به خاطر شرایط سخت آب و هوایی و سرمای شدید به شدت در رنج هستند و بدتر از همه این‌که تروریست‌های تکفیری به آنها فحاشی و آنها را تحقیر می‌کنند.

یک منبع مطلع با بیان این مطلب گفت اتوبوس‌های حامل بیماران و مجروحان شهرک‌های کفریا و فوعه از روز گذشته همچنان در ایست بازرسی باند تروریستی جیش‌الفتح متوقف هستند و تروریست‌ها  اجازه عبور به آنها نمی‌دهند.

یک افسر سوری نیز شب گذشته تاکید کرد دولت سوریه درخواست افراد مسلح را رد کرده است؛ اما آنها گفته‌اند تنها در مقابل خروج 10 خودروی اختصاصی‌شان، اجازه می‌دهند یک دستگاه اتوبوس حامل ساکنان کفریا و فوعه خارج شود.

 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها