حجت الاسلام بهرامی:

ناجا در حوزه بهداشت و درمان رشد خوبی داشته است

رییس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نيروی انتظامی در حوزه بهداشت و درمان رشد خوبی داشته و ارتقاء پيدا کرده است.
کد خبر: ۲۱۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ - 21December 2016
ناجا در حوزه بهداشت و درمان رشد خوبی داشته استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمين «ابوتراب بهرامی» رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در بيست و سومين همايش سراسری مديران و روسای بهداشت، امداد و درمان ناجا به نعمت‌های عافيت، سلامت، احساس امنيت و... اشاره و اظهار کرد: امنيت روحی و روانی از برترين نعمت‌های الهی است که در برخی روايات و احاديث به آن اشاره شده است، بايد خدا را بابت اين نعمت الهی شاکر باشيم و اين شکر در عمل نشان داده شود.

وی به ويژگی‌های پيامبر اکرم(ص) اشاره و بيان کرد: پيامبر برای رشد اخلاق، خوبی‌ها و در راستای هدايت انسان‌ها مبعوث شد؛ رفتار، کردار و گفتار پيامبر می‌تواند برای همگان يک الگو باشد. بايستی در نظام پزشکی و بهداشتی خود به پيامبر اکرم(ص) اقتدا کنيم.

ریيس عقيدتي سياسی ناجا به پذيرش مسئوليت و تعهد اشاره کرد و گفت: ظرفيت انسان به گونه‌ای است که می‌تواند امانت‌های الهی را بپذيرد و در فطرت انسان اين ظرفيت وجود دارد.

حجت الاسلام بهرامی بر ايجاد احساس تعهد و مسئوليت در قشر پزشکان تأکيد کرد و گفت: داشتن مسئوليت موجب می‌شود که خيلی از وظايف بر عهده فرد واگذار شود که ملزم به انجام آن است.

وی رعايت تقوا، امانت‌داری، حفظ و ايجاد اميدواری در بيماران، حسن خلق، صداقت و... را از ويژگی‌ها و آداب پزشکی برشمرد و گفت: بی‌دقتی در تجويز دارو، حيف و ميل اموال عمومی و سرمايه ملی است.

اين مقام مسئول غيرت را يکی ديگر از ويژگی‌ها و آداب پزشکی برشمرد و گفت: پزشک در واقع، حيثيت مردم را در اختيار دارد و بايد با غيرت عمل کند.

ریيس عقيدتی سياسی ناجا در پايان به خدمات پزشکان ناجا در سراسر کشور به ويژه در نقاط محروم اشاره و ضمن تقدير از فعاليت‌های ارزشمند ناجا در امر بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: نيروی انتظامی در حوزه بهداشت و درمان رشد خوبی داشته و ارتقاء پيدا کرده است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار