سردار صفاری:

«ورزش» یکی از ارکان تقویت نیروهای مسلح است

رییس هیئت‌ ورزشی دانشگاه‌های نیروهای مسلح با بیان اینکه «ورزش» یکی از ارکان تقویت نیروهای مسلح است، گفت: توجه به مقوله ورزش در دانشگاه‌های نيروهای مسلح با توجه به شرايط سنی و جسمی دانشجويان حائز اهميت است.
کد خبر: ۲۱۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ - 21December 2016
«ورزش» یکی از ارکان تقویت نیروهای مسلح استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار دريادار «مرتضی صفاری» رییس هیئت ورزشی دانشگاه‌های نیروهای مسلح در پنجمين المپياد فرهنگی ورزشی دانشجويان دانشگاه‌های نيروهاي مسلح با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و تقدير از دست اندرکاران برگزاري اين المپياد ورزشی به ويژه دانشگاه علوم انتظامی امين، اظهار کرد: ورزش از مهمترين عوامل تربيت جسم و روح است. ورزش هم جسم را قوی می‌کند و آن را نشاط می‌بخشد و هم باعث شادابی و نشاط روح می‌شود.

وی افزود: ورزش به عنوان يکی از ارکان مهم در ارتقاء و تقويت نيروهای مسلح کشور مطرح است. توجه به مقوله ورزش در دانشگاه‌های نيروهای مسلح با توجه به شرايط سنی و جسمی دانشجويان حائز اهميت است.

سردار صفاری با تشريح روند ايجاد و شکل‌گيری هيئت ورزش دانشگاه‌های نيروهای مسلح کشور ادامه داد: هيئت ورزشی دانشگاه‌های نيروهای مسلح، در تير ماه 1390 با استعانت از خداوند متعال، رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب و حمايت‌های اداره تربيت بدنی نيروهای مسلح فعاليت خود را آغاز کرد و در طول اين مدت فعاليت‌های بسياری در راستاي بسط و گسترش ورزش صورت گرفت.

اين مقام مسئول خاطرنشان کرد: اين هيئت ورزشی وظيفه برنامه‌ريزی، سياستگذاری و مديريت برنامه‌های ورزشی حدود 11 دانشگاه و هزاران دانشجو را بر عهده دارد. شرکت در فعاليت‌های ورزشي بيانگر اهميت مقوله ورزش برای مديران و مسئولان نيروهای مسلح است.

وی با اشاره به فوايد و اثرات ورزش بيان کرد: پرداختن به ورزش علاوه بر کسب نشاط، شادابی و سلامت جسم و روح، مسير انسان را در رسيدن به اهداف هموارتر می‌کند.

رئيس هيئت ورزشی دانشگاه‌های نيروهای مسلح مطرح کرد: هيئت ورزشی دانشگاه‌های نيروهای مسلح، از طريق تعامل مثبت و سازنده با دانشگاه‌های ديگر توانسته مسابقات مختلف ورزشی را برگزار و زمينه را برای توسعه ورزش فراهم کند.

سردار صفاري خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخير اهتمام خوبی در دانشگاه‌های وابسته به نيروهای مسلح در زمينه برگزاری مسابقات و المپيادهای ورزشی وجود داشته و اين روند باعث شده که دانشجويان در يک فضای سالم فرهنگی به رقابت پرداخته و اين روند فرصت خوبی براي شناخت استعداد و ظرفيت‌های ورزشی است.

وی در پايان از همکاری خالصانه مديران تربيت بدنی نيروهای مسلح و مساعدت فرماندهان دانشگاه انتظامی امين تقدير کرد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها