نخستین جلسه قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور برگزار شد

نخستین جلسه قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور امروز (چهارشنبه) به ریاست حجت الاسلام تویسرکانی برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ - 21December 2016

نخستین جلسه قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، نخستین جلسه قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور امروز (چهارشنبه یکم دی ماه) به ریاست حجت الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور و با حضور نمایندگان قرارگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با راهیان نور، در سالن شهید صیاد شیرازی ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی سخنانی اهمیت حرکت عظیم راهیان نور و اثربخشی آن در فرهنگ عمومی جامعه را متذکر شد و اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهیان نور، نوید رویش‌های انقلاب و توسعه کادرسازی را برای نظام اسلامی می‌دهد.

سردار ادیبی افزود: هفت استان در کشور به طور مستقیم در میزبانی بیش از پنج میلیون زائر راهیان نور، ایفای نقش می‌کنند.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام تویسرکانی در مورد تصمیم‌گیری و نهایی کردن ساختار قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور و همچنین برنامه‌های ویژه 20 اسفندماه، روز ملی راهیان نور مطالبی را بیان کرد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور در نخستین جلسه رسمی این قرارگاه در ستاد مرکزی راهیان نور کشور، از خدمات مرحوم «سعید حجاری زاده» در راهیان نور یاد کرد و با ابراز تاثر شدید از رحلت ناگهانی مشاور دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، مرحوم «حجاری‌زاده» را فردی ثاثیرگذار در حوزه راهیان نور دانست.

در ادامه، اعضای قرارگاه درباره موضوع و دستور کار جلسه به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار