سردار سید احمدیان:

تمرکز بر ارتقاء طب انتظامی و رزم از برنامه‌های معاونت بهداد ناجا است

معاون بهداشت و درمان ناجا گفت: در تلاش هستيم با بکارگيری سرمايه‌های انسانی و استفاده از همه ظرفيت‌ها، در زمينه طب انتظامی، رزم و درمان به جايگاه نخست در غرب آسيا دست پيدا کنيم.
کد خبر: ۲۱۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ - 21December 2016
تمرکز بر ارتقاء طب انتظامی و رزم از برنامه‌های معاونت بهداد ناجا استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سيد محمدرضا سيد احمديان» معاون بهداشت، امداد و درمان نیروی انتظامی در بيست و سومين همايش  مديران و روسای بهداشت، امداد و درمان ناجا، با اشاره به افق چشم انداز معاونت بهداد در سال 1404 اظهار داشت: در صدد هستيم با بکارگيری سرمايه‌های انسانی، استفاده از همه ظرفيت‌ها، بيمارستان‌ها و مراکز درمانی، تجهيزات پزشکی و... در زمينه طب انتظامی، رزم  و درمان مجروحان و مصدومان با اولويت بهداشت، طب پيشگيری، آموزش و پژوهش، توانمندی در امداد، انتقال و ترميم خدمات سلامت در کوتاهترين زمان در طراز اول غرب آسيا قرار گيريم.

وی ادامه داد:  ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطابق با استانداردهای علمی همراه با پاسخگويی بالا و بهره‌مندی از خدمات عادلانه سلامت بايد جزء يکي از برنامه‌های اصلی سازمان‌های ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی در کشور باشد.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهداشتی، امدادی و درمانی در بالاترين سطح و توان علمی؛ پشتيبانی موثر بهداشتی، امدادی و درمانی از مأموريت‌های محوله به ويژه در شرايط بحران و رزم و نيز تأمين حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان در بالاترين سطح جامعه از اهداف کلان معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا به شمار می‌آيد.

سردار سيد احمديان ادامه داد: اجرای قانون بهره‌وری در کليه بيمارستان‌های ناجا، اختصاص 150 دستگاه خودروی آمبولانس به مراکز درمانی سطح ناجا، برگزاری بيش از 70 رزمايش و تمرين در مراکز درمانی ناجا در راستای ارتقاء سطح آمادگی؛ طراحی و تجهيز يک دستگاه سامانه امدادي سيار (اتوبوس و آمبولانس) از ديگر اقدامات حوزه درمان به شمار می‌آيد.

وی به اقدامات بهداد ناجا در اربعين حسينی(ع) اشاره کرد و گفت: در اين ايام 24 دستگاه آمبولانس به همراه تيم‌های امدادي از سوی معاونت‌های بهداد مرزبانی و يگان ويژه به استان‌های خوزستان و ايلام اعزام و همچنين سه تيم امدادی به همراه دارو و تجهيزات پزشکی کامل در نقطه صفر مرزی مهران، شلمچه و چزابه از سوی معاونت بهداد فرماندهي مرزبانی ناجا مستقر شدند.

معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا از تأسيس کميسيون روانشناسی، انتظامي در سازمان روانشناسی و مشاوره کشور، راه اندازی کارگروه‌های رسته‌ای بررسی آسيب‌های شغلی در سطح ناجا و تجهيز واحد بهداشت حرفه‌ای به دستگاه‌های اندازه‌گيری عوامل زيان آور محيط کار در حوزه بهداشت خبر داد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار