سردار علاماتی از معارف جنگ هوانیروز بازدید کرد

رئيس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس از معارف جنگ هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس بازدید کرد.
کد خبر: ۲۱۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ - 21December 2016

سردار علاماتی از معارف جنگ هوانیروز در 8 سال دفاع مقدس بازدید کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از معارف جنگ هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس بازدید کرد.

در این دیدار امیر «هوشنگ یاری» فرمانده هوانیروز ارتش توضیحات جامعی راجع به اقدامات انجام شده در رابطه با جمع‌آوری اسناد و مدارک و همچنین تاریخ شفاهی ایثارگران هوانیروز در دوران دفاع مقدس ارائه داد و آمادگی خود را برای همکاری در زمینه موضوعات مطرح شده اعلام کرد.

همچنین در این دیدار مقرر شد که در نشست‌های کارشناسی مشترک میان هوانیروز و سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، به نحوه همکاری‌ها و توسعه آن‌ها پرداخته شود.

در ادامه، سردار علاماتی اظهار داشت: وظیفه سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، سیاست‌گذاری راهبردی در حوزه اسناد و مدارک هشت سال دفاع مقدس و ثبت و ضبط تاریخ شفاهی ایثارگران در هر حوزه است و ما وظیفه داریم جهت جلوگیری از نابودی و تحریف اسناد دفاع مقدس همه‌گونه حمایتی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله که با مساعدت و همکاری همه سازمان‌ها در حفظ و نگهداری آثار و اسناد دفاع مقدس کوشا باشیم، در نشر و انتقال آن‌ها به نسل آینده کشور قدم‌های جدی برداریم و توسعه‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت و مروّج این فرهنگ برای جوانان این مرز و بوم باشیم.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار