سردار غیب پرور در دانشگاه جامع امام حسین(ع):

دانشگاه‌ها در ترویج سبک زندگی اسلامی پیش‌قدم باشند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دانشگاه‌ها باید در ترویج الگوها و مصادیق علمی سبک زندگی اسلامی، پیش‌قدم باشند.
کد خبر: ۲۱۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ - 21December 2016
دانشگاه‌ها در ترویج سبک زندگی اسلامی پیش‌قدم باشندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین(ع) با اشاره به نقش دانشگاه در تحقق تمدن نوین اسلامی، گفت: دانشگاه‌های ما باید در تولید علم و در رشد و تعالی انقلاب اسلامی نقش آفرینی موثر داشته باشند، در حالی که در سبک زندگی و تمدن نوین اسلامی جامعه از دوگانگی نظری و رفتاری رنج می‌برد.
 
وی ضمن تشریح مراحل پنج گانه منتهی به تمدن اسلامی تاکید کرد: عدالت مقدمه تمدن اسلامی است و اگر چه بسیاری از افراد ایدئولوژی و جهان بینی دین اسلام را پذیرفته‌اند اما با تأسف باید گفت، هنوز برخی رفتارهای جامعه منطبق با اعتقادات دینی افراد آن نیست. 
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موضوع سبک زندگی اسلامی خواستار توجه بیشتر دانشگاه‌ها به الگوسازی و تعریف الگوهای متناسب با ایدئولوژی دینی و اشاعه آن در مراکز علمی و جامعه شد.
 
وی ضمن انتقاد از وضع موجود در سبک زندگی اسلامی گفت: دانشگاه‌ها باید در ترویج الگوها و مصادیق علمی سبک زندگی اسلامی، پیش قدم باشند.

سردار غیب‌پرور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان برگزار کننده همایش گفت: همایش‌ها باید خروجی مناسب داشته باشند به گونه‌ای که منتج به تبیین و تعریف میثاق و الگوی رفتاری آحاد جامعه شود. 
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار