طی پیامی؛

سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی انتخاب وزرا و معاونین دولت را تبریک گفت

سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی انتخاب وزرای کابینه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انتصاب معاونین رئیس جمهور را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸ - 18August 2013

سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی انتخاب وزرا و معاونین دولت را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی در پیامهای جداگانهای انتخاب شایسته وزرا و رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین انتصاب معاونین رئیسجمهور را تبریک گفت و توفیقات بیش از پیش آنان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزو کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: امیدوارم با مدد از سرمایه عشق و ارادتی که به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و ملت شریف ایران دارید در مسیر تحقق احکام نورانی اسلام و خدمت به محرومان گام بردارید و با بهرهمندی از تجارب ارزنده خود با امعان نظر به چشمانداز بیست ساله و سیاست کلی برنامه پنجساله پنجم نظام، ابلاغ شده از سوی رهبر عزیز به منظور خلق حماسه اقتصادی، تعامل سازنده با جهان و تحقق شعار اعتدال و امید که راه روشن ائمه اطهار علیهمالسلام است در راه عدالت و پیشرفت میهن اسلامی موفق و پیروز باشید.
 
در این پیام همچنین آمده است: توفیقات بیش از پیش شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت بقیةاللهالاعظم امام زمان (عج) و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، حضرت آیتاللهالعظمی امام خامنهای عزیز از خداوند سبحان مسئلت دارم. سلامت و پیروز باشید.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار