رئیس شورای استان دیالی خبر داد

طرح استراتژیک برای دفاع از دیالی

رئیس شورای استان دیالی از اتخاذ طرح استراتژیکی برای حفاظت از این استان در برابر حملات ویرانگر گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام خبر داد.
کد خبر: ۲۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ - 18June 2014

طرح استراتژیک برای دفاع از دیالی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، شبکه السومریه نوشت: مثنی التمیمی رئیس شورای استان دیالی اعلام کرد: نیروهای امنیتی در همه مناطق استان حضور دارد و هیچ موردی از نفوذ تروریستها به استان تا به امروز مشاهده نشده است.تدابیر ویژه در بعقوبه اتخاذ شده است.

وی ضمن درخواست از مردم برای دفاع از کیان و شهر و دیار خود اعلام کرد: یک طرح استراتژیکی بزرگی برای دفاع از استان دیالی از چهار محور اتخاذ شده است.التمیمی از اقدامات ضد بشری داعش در منطقه السعدیه و ضد خانوادههای این منطقه خبر داد.

از سوی دیگر سعد حربیه فرمانده عملیات بابل اعلام کرد: گروه جدید از داوطلبان بابل شامل 500 نفر برای دفاع از مناطق شمالی بابل وارد این منطقه شدند.

وی افزود: داوطلبان آموزشهای نظامی لازم را میبینند و مجهز به یونیفرم نظامی، سلاح و مهمات لازم میشوند. در حال حاضر داوطلبان در منطقه البحیرات متمرکز شدهاند و ارتش را در عملیات نظامی همراهی میکنند.

این در حالی است که ابراهیم الجعفری رئیس ائتلاف اتحاد ملی عراق روز گذشته در دیدار جورج بوستن معاون فرستاده سازمان ملل به این کشور خواستار نقش موثر سازمان ملل در شرایط حساس کنونی عراق شد.

الجعفری بیان کرد: سازمان ملل باید به عراق برای حفظ حاکمیت و امنیت آن کمک کند. بوستن نیز بر حمایت سازمان ملل از همه تلاشهایی که برای حفظ امنیت انجام می شود تمجید کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار