فرمانده سپاه استان قزوین:

مسئولیت دادن به افراد دو تابعیتی خیانت به ملت و خون شهداست

فرمانده سپاه استان قزوین بابیان اینکه 9 دی روز بصیرت و انتخاب مسیر درست است، گفت: در هر دوره و دولتی اگر به افراد دو تابعیتی مسئولیتی داده شود خیانت به ملت و خون شهدا است
کد خبر: ۲۱۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ - 22December 2016
مسئولیت دادن به افراد دو تابعیتی خیانت به ملت و خون شهداستبه گزارش دفاع پرس از قزوین، همایش استانی فرهنگیان بسیجی با عنوان نشست بصیرتی به مناسبت حماسه 9 دی پیش روز گذشته با حضور 700 نفر از فرهنگیان و جمعی از مسئولین استانی و شهری در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

سردار محمدرضا شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در این همایش اظهار کرد: 9 دی تجلی عظمت حضور مردم ایران برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با نقشه‌های دشمنان انقلاب و نظام در آن برهه از زمان بود.

وی افزود: حماسه 9 دی که با اتحاد، وحدت و انسجام ملی و لبیک گویی به‌فرمان رهبری ایجاد شد، گَرد یاس و ناامیدی را بر چهره دشمنان پاشید.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بابیان اینکه 9 دی روز بصیرت و انتخاب مسیر درست است، خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی به ما آموخت که می‌توان مشکلات را با وحدت پشت سر گذاشت و همچنین تفرقه موجب ایجاد ناکارآمدی و نارضایتی در کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: فرهنگیان پرچم داران هدایت جامعه هستند چراکه تربیت نسل‌های بعدی را بر عهده دارند و مدیران آینده تربیت شده آن‌ها هستند و انقلاب اسلامی برای اینکه به اهدافش برسد باید تحویل افرادی داده شود که به آرمان‌ها و اهداف انقلاب با تمام وجود پایبند باشند و در جهت تحقق آن حرکت کنند.

شاهرخی عنوان کرد: نکته اساسی این است که اگر اداره کنندگان جامعه انقلابی بوده و انقلابی گری را به‌عنوان یک اصل بپذیرند نقشه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: حفظ مردم در صحنه‌های انقلاب یکی از مؤثرترین راه‌های تحقق اهداف نظام و انقلاب است؛ زیرا هویت انقلاب با مردم تعریف می‌شود و استمرار حضور مردم تضمین کننده استمرار انقلاب است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: یکی از اقدامات کلیدی دشمنان، سست کردن کارآمدی نظام و نشان دادن مصادیقی از ناکارآمدی آن است.

وی افزود: 2 عنصر بینش‌ها و باورها و ارزش‌ها و گرایش‌ها تشکیل دهنده فرهنگ کشور هستند، که اگر این ارزش‌ها متزلزل شود در این صورت روحیه‌ای برای دفاع از هویت ملی و دینی ما وجود نخواهد داشت.

منافع اصلی نظام را تحت تأثیر گرایشات سیاسی قرار ندهیم

شاهرخی تصریح کرد: دشمنان تلاش دارند تا فرزندان این مرز و بوم نسبت به ارزش‌ها بی‌اعتماد شوند؛ بنابراین نباید گرایش‌های سیاسی ما را از این اصول مهم غافل کند که شکل دهنده هویت ماست.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد نفوذ بیگانگان در کشور گفت: در صورت تحقق نفوذ، فرهنگی در جامعه حاکم می‌شود که تعهدی به بقای انقلاب ندارند و مردم را از انقلاب دور خواهند کرد و مردم دیگر اصراری برای حفظ آرمان‌های نظام نخواهند داشت و آرام‌آرام اهداف نظام تضعیف شده و عوامل بیگانگان در کشور نقش آفرینی خواهند کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اهمیت حفظ روحیه انقلابی گری عنوان کرد: یکی از آسیب‌هایی که می‌تواند به روحیه انقلابی گری وارد می‌شود دوقطبی کاذب است که تبعات آن موجب می‌شود که به مسائل اساسی کشور نپردازیم.

وی بابیان اینکه منافع اصلی نظام را تحت تأثیر گرایشات سیاسی قرار ندهیم، گفت: دو قطبی شدن، کشور را به‌راحتی آماده تبدیل شدن به میدان نزاع و تنش می‌کند و امکان تصمیم گیری درست از ملت گرفته و در این بین فضا برای میدان داری بیگانگان فراهم می‌شود و نقد منصفانه مورد قبول قرار نمی‌گیرد.

این مسئول با انتقاد از حضور مسئولان دارای دو تابعیتی در فضاهای مدیریتی گفت: با توجه به وجود تضاد در اهداف ایران و آمریکا، چطور به اشخاصی که دارای تابعیت آمریکایی هستند در کشور مسئولیت داده شده است؟ چگونه می‌توان به این افراد اعتماد کرد؟

وی ادامه داد: در هر دوره و دولتی اگر به افراد دو تابعیتی مسئولیتی داده شود خیانت به ملت و خون شهدا است؛ زیرا این افراد در سوگند نامه خود وفاداری‌شان را به منافع کشور مورد تابعیت خود اعلام می‌کنند.

شاهرخی در پایان قانون گریزی را علت اصلی شکل گیری فتنه 88 عنوان کرد و گفت: شما فرهنگیان نقش مهمی در آگاهی دهی و افزایش بصیرت جامعه دارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار