مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد؛

لزو م بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در برنامه‌های دهه فجر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بزرگداشت یاد و خاطره مدافعان حرم را از ضرورت‌های برنامه‌های دهه فجر دانست و گفت: تکریم مدافعان حرم و خانواده‌های آن‌ها باید مد نظر برنامه‌ریزان قرار گیرد.
کد خبر: ۲۱۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ - 22December 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان زنجان با مشابه دانستن دستورالعمل‌های ارائه شده برای برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصت خوبی است تا اهداف انقلاب اسلامی که همان دشمن شناسی، استکبار ستیزی و بصیرت افزایی است، در سطح جامعه تبیین شود.

وی همخوانی و هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با ارزش‌های انقلاب اسلامی، شئون اسلامی و هویت قرآن این انقلاب را از دیگر شاخص‌های برنامه‌های ایام دهه فجر اعلام کرد و ادامه داد: حضور مسؤولان برای پاسخگویی نکته مهمی در برنامه‌های این ایام به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری بزرگداشت یاد و خاطره مدافعان حرم را از دیگر ضرورت‌های برنامه‌های دهه فجر دانست و ادامه داد: تکریم مدافعان حرم و خانواده‌های آن‌ها باید مد نظر برنامه‌ریزان قرار گیرد.

وی به فضای مجازی و موج آفرینی‌های آن اشاره و تاکید کرد: مسؤولان باید برای این مهم فکری کنند تا در مواقع مورد نیاز بتوان از این فضا استفاده بهینه کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به ایام مذهبی پیش رو و همزمان با دهه فجر اشاره و تاکید کرد: 15 بهمن روز تولد حضرت زینب است و روز 23 بهمن هم فاطمیه نخست آغاز می‌شود که تمهیدات لازم در این مورد باید پیش‌بینی شود تا این ایام زودتر از موعد در سطح شهر فضاسازی نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار