در دیدار مدیر کل حفظ آثار استان با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان البرز مطرح شد؛

عقد تفاهم برای ایجاد کتابخانه تخصصی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز

سردار اسلامی گفت: اداره کل حفظ آثار آمادگی دارد علاوه بر تجهیز کتابخانه مرکز فرهنگی دفاع مقدس با عناوین تخصصی تاریخ دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و زندگی نامه شهدای استان، با هماهنگی و تعامل با نهاد کتابخانه های استان البرز، از جدیدترین آثار منتشر شده در تجهیز و تکمیل این کتابخانه استفاده نماید.
کد خبر: ۲۱۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ - 22December 2016

به گزارش دفاع پرس از البرز،  مدیرکل اداره حفظ آثار استان البرز در دیدار با حجه الاسلام فلاح مدیر کل کتابخانه های عمومی استان البرز اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز در حال آماده سازی است که از این مرکز فرهنگی، فضای قابل ملاحظه ای به کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت اختصاص یافته است و اداره کل حفظ آثار آمادگی دارد علاوه بر تجهیز کتابخانه مرکز فرهنگی با عناوین تخصصی تاریخ دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و زندگی نامه شهدای استان،  با هماهنگی و تعامل با نهاد کتابخانه های استان البرز، از جدیدترین آثار منتشر شده در تجهیز و تکمیل این کتابخانه استفاده نماید.

سردار اسلامی افزود: کارشناسان اداره کل حفظ آثار استان وظیفه نظارت بر تدوین و تالیف کلیه آثار آماده نشر در حوزه دفاع مقدس را به خوبی عهده دار هستند.

وی در ادامه گفت: در سال جاری 30 جلد کتاب در حوزه مباحث هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت توسط اداره کل حفظ آثار استان آماده نشر و ارائه به قشر فرهیخته و علاقه مند جامعه می باشد و این مجموعه آمادگی دارد در صورت همکاری نهاد کتابخانه های استان البرز این آمار را در سال آینده به بیش از 30 عنوان کتاب ارزشمند در حوزه دفاع مقدس برساند.

حجه الاسلام فلاح مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از فرصت پیش آمده جهت همکاری صمیمانه با اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: در حال حاضر بیش از صد و ده هزار نفر عضو در کتابخانه های عمومی استان البرز داریم و علاقه مندان به مطالعه در حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت در این بین کم نیستند.

وی در ادامه افزود: این مدیریت آمادگی دارد که همکاری کامل را در جهت تجهیز و تکمیل کتابخانه مرکز فرهنگی دفاع مقدس   استان البرز با اداره کل حفظ آثار استان البرز داشته باشد.

حجه الاسلام فلاح گفت: کتابخانه های عمومی استان البرز در حوزه دفاع مقدس قادر خواهند بود با پیشنهاد اداره کل حفظ آثار برنامه هایی چون برگزاری نشست ادبی و شعرخوانی با موضوع فرهنگ دفاع مقدس، جلسات قصه گویی کودکان، اجرای مسابقات کتابخوانی در حوزه مطبوع را برگزار نماید.

وی ادامه داد: این اداره کل آماده است تا با توافق فی مابین دو اداره نسبت به صدور کارت عضویت کتابخانه ویژه خانواده های معظم شهدا اقدام نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار