رشد حضور هنرمندان در بخش اقلام تبلیغی فیلم فجر

مدیر بخش اقلام تبلیغاتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به شرکت 84 هنرمند در این بخش، مشارکت هنرمندان را در این دوره جالب‌ توجه ارزیابی کرد.
کد خبر: ۲۱۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ - 23December 2016

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «کوروش پیرو» در توضیح حضور هنرمندان در بخش اقلام تبلیغی جشنواره سی و پنجم فجر اظهار داشت: مشارکت هنرمندان عکاس، طراح و سازندگان اقلام بصری تبلیغات سینمایی در این دوره جشنواره، جالب توجه بوده و امسال 84 هنرمند آثار خود را به جشنواره ارائه داده‌اند. 

به گفته وی در بخش عکس 504 قطعه عکس در قالب 42 مجموعه از 31 عکاس سینمای ایران به دبیرخانه بخش اقلام تبلیغاتی جشنواره سی و پنجم رسیده است.

پیرو همچنین به آمار مشارکت هنرمندان در بخش پوستر و آنونس فیلم‌های سنیمایی اشاره کرد و افزود: در بخش پوستر 58 اثر از 26 طراح پوستر و در بخش آنونس و تیزر، 64 اثر از 27 سازنده آنونس و تیزر به دبیرخانه این بخش رسیده است.

وی اظهار داشت: با توجه به حضور هنرمندان خلاق در عرصه طراحی اقلام تبلیغاتی آثار سینمایی، امسال با استقبال جالب توجه هنرمندان روبه‌رو بوده‌ایم و کیفیت قابل تأمل این آثار، رقابت فشرده‌ای را در این زمینه رقم خواهد زد.

مدیر مسابقه اطلاع رسانی و تبلیغات این دوره از جشنواره در پایان با اشاره به برپایی بخش مواد تبلیغاتی فیلم مستند، گفت: امسال برای دومین بار اقلام تبلیغاتی در بخش پوستر فیلم‌های مستند اکران شده در جشنواره فیلم فجر، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار